Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geen antwoord geld gestolen

Hey. Ik heb een bestelling van 300 euro gedaan. En de verkoper vertelde me dus dat het out of stock was. Ik had kleding gekocht en heb 1 item ontvangen. de rest was dus out of stock.. Dat was 31 mei Mij vertellen dat ze het posten wanneer het er weer...

Internationaal auto kopen, Is dit betrouwbaar?

Ik zat laatst te zoeken naar een Peugeot RCZ en kwam toevallig in contact met een verkoper uit UK. Ik kreeg het volgende binnen en twijfel aan de betaling. Is het volgende correct en betrouwbaar? The deal will be closed through eBay's Buyer Protectio...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zilver echt of nep?

Ik heb een aantal 925 sterling zilveren sieraden uit China gekocht. Nu lees ik op internet dat deze nep zijn. Heeft iemand hier ervaringmee?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 7109 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Auction wat alleen handleiding is

Ik heb een bieding op object 310336561176 gewonnen. Het blijkt alleen een handleiding te zijn, en dus niet het item zelf. Met bieden ben ik er van uitgegaan dat dit de doos incl item en manual was. (ik heb er nu duidelijk van geleerd)Ik heb meerdere ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 192 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

Als je ook nog een buitenlands adres hebt.

Ik ben net het plaatsen van een bod misgelopen. Ik mocht van eBay niet bieden, omdat mijn primaire adres op mijn Nederlandse inplaats van op mijn Engelse stond. Waardoor het object niet naar mij verzonden kon worden. Het zou fijn zijn als je bijvoorb...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 94 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

pakje 3maanden gelden besteld

ik heb dus 3 mnd geleden een pakje besteld vanui de US en heb nog steeds niets ontvangen en het pakje is ook nergens meer te vinden sinds het op kennedy airport is aangekomen op 17 juni heb de verkoper ook al gemaild die zouden mij 05-08-11 laten wet...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 40 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pakket uit US kwijt of niet?

Hallo, Volgens usps tracking zou mijn pakket uit de states afgelopen zaterdag, in de ochtend, 'arrived at post office' zijn. En in de middag 'deliverd'. DAt is vreemd want ik was de hele dag thuis en er is niks delivered. Het pakket is priority mail ...

Douane nederland

ik heb net een armband gekocht met een waarde van rond de 100 euro. nu zegt usps dat hij bij de nederlandse douane zit, weet iemand hoelang dit gaat duren en hoeveel ik ongeveer zal moeten betalen Thank you. Customs Clearance August 08, 2011, 4:19 pm...

US pakje, waar is het?

Ik zou een pakketje ontvangen uit de US. Maar het was verzonden met Economy mail zonder tracking. Dus behalve een LJ .... nr wat ik nog moet ontvangen heb ik niet zoveel. Enig idee of er toch een plek is waar je kunt informeren waar het is in NL? Het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 69 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Omrekenkoers

Dit bericht heb ik naar eBay verstuurd: Bij het betalen via PayPal is de omgerekende prijs in euro's altijd hoger dan die in de advertentie vermeld staat. Standaard. Ook al is de vermelde prijs een ongeveerprijs, het moet voor uw organisatie niet moe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 221 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

Hallo allemaal, ik heb 31 mei 180euro betaald voor een spruitstuk van een auto, helaas is deze nogsteeds niet binnen gekomen.. Hoe kan ik de verkoper ergens aanklagen en/of mijn geld terug eisen? Is er geen telefoonnummer van de hoge heren van ebay o...

Extra kosten verzending 2e hands motor onderdeel.

Hallo Ik heb een tweedehands Honda Goldwing GL1100 Gold Wing Superbrace Fork Brace via Ebay. Het item kostte me 100 dollar, en de verzendkosten 20 dollar. Nu echter lag er een TNT briefje in de bus dat voor de zending 30,55 verschuldigd is. Klopt dit...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 114 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

Dus bij deze ik had een bod gedaan op een artikel, uiteindelijk gewonnen ikke blij. Dus 7 juli krijgt meneer centen binnen en pakket is zogezegd 8 juli opgestuurt met dhl. Nu tot heden niks ontvangen... Toen zag ik het probleem op mijn ebay account s...

Auteurs met de meeste kudos