op 14-09-2011 01:37
Hoi hoi,
Ik heb een veiling gewonnen en wilde betalen alleen lukte dat niet, ik kreeg elke keer een foutcode.
Heb hierover gechat met Ebay, ze hebben dat nagekeken en ze vertelden mij dat zijn account waarschijnlijk niet gekoppeld was.
Hun advies aan mij was om kontakt op te nemen met de verkoper en om een betaalverzoek of andere oplossing vragen.
Dat heb ik dus gedaan, alleen krijg ik geen antwoord van hem.
Wat moet ik nu doen, omdat hij niet reageert, wil ik van de koop afzien.
Wie kan mij hierover adviseren?
Groetjes Anna
op 14-09-2011 12:14
ja een beetje geduld zou hier niet misstaan.
ook een verkoper kan tijdelijk ziek, zwak
of misselijk zijn, of er spelen andere zaken
die verkoper het beletten om met de koper
kontakt op te nemen.
de OP heeft een aankoop verricht en dient
die dan ook na te komen.
uiteindelijk zal verkoper de koper wel gaan kontakten.
Dus niets ontbinding van de transaktie
maar eenvoudigweg een beetje geduld
opbrengen.
groetjes en iedereen een prettige dag,
Niek
op 14-09-2011 10:55
In uw vraagstelling had u niet vermeld dat u al 5 dagen geleden de verkoper had gemaild.
Maar goed nu dat dus duidelijk is kan ik u melden dat er weinig is wat u als koper kunt doen behalve de verkoper opnieuw mailen en verzoeken tot ontbinding van de aankoop.
Alleen de verkoper kan namelijk een annuleringsverzoek indienen bij ebay waar u dan vervolgens mee akkoord kunt gaan.
Ook kunt u ebay nogmaals mailen en alle info doormailen.
-- Bewerkt door hummelforlife op 14 Sep 2011 10:56 CESTop 14-09-2011 10:47
Hummelforlife,
Bedankt voor je reactie.
Met mijn account/rekening is niets mis mee.
Zoals ik eerder vermelde, dat de rekening niet gekoppeld is bij de verkoper, ebay heeft dat gecheckt.
Het is dus NIET mijn fout dat ik niet kan betalen, de fout ligt bij de verkoper.
Ik begrijp dat niet iedereen 24/24 achter de pc zit, alleen mag ik aannemen dat ik na vijf dagen toch wel een reactie mag hebben.
Ik wil inderdaad van de koop af en omdat ik na vijf dagen en twee mails geen reactie krijg van hem.
Vind het geen zaken doen op die manier.
Graag wil ik alsnog advies wat ik hieraan kan doen.
Groetjes Anna
op 14-09-2011 09:59
je account koppelen aan je paypal rekening!
omdat de verkoper niet meer reageert wil je af van de aankoop? niet iedere verkoper zit 24 uur per dag achter de PC.
het is niet de fout van verkoper dat je niet kunt betalen dus ik zou eerst maar eens je account gaan koppelen en dan weer proberen te betalen!