Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Ik heb per ongeluk 2 items i.p.v. 1 in mijn winkel mandje gekregen. Hoe kan ik dit ongedaan krijgen?

Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest met het kopen van een product. Sind ik tijdens het uitchecken zag dat ik alle regels en voorwaarden van de verkopen gelden, ben ik terug gaan klikken en weer opnieuw het proces tot kopen opgestart. Tijdens het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1467 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen op gittigidiyor.com

Hallo, ik ben geïnteresseerd in een object dat in Turkije wordt aangeboden via http://www.gittigidiyor.com/ (een Ebay onderneming). Hoe kan ik op deze site een account aanmaken en het object kopen? Ik krijg alleen foutmeldingen bij het inloggen en he...

• 396 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Tegenwoordig wordt alle e-mail verkeer met Amerikaanse verkopers geblokkeerrd als deze in hun aanbie

Tegenwoordig blokkeeert e-bay alle e-mail verkeer tussen Amerikaanse verkopers ,en Nederlandse kopers als de verkoper vermeld niet naar Nederland te verzenden.Dit is een ernstige fout.Met mijn verleden als koper op e-bay heb ik al heel veel items in ...

• 186 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pakket uit USA (nog) niet ontvangen

Hallo allemaal, aangezien ik onbekend ben met het kopen via ebay en de bezorging nu toch al enige tijd op zich laat wachten heb ik een aantal vragen. de situatie is: op 23 november 2012 heb ik een scherm voor mijn telefoon besteld via ebay en direct ...

• 1345 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Royal mail

Ik heb op 29 juni een spijkerbroek bij een verkoper uit engeland gekocht .1 juli is het verstuurd maar nu heb ik nog niks.Ook heb ik geen tracking nummer ofzo en ik heb de post.nl gevraagt of hun het hadden maar die zeggen dat hun geen post uit engel...

annulering van bestelling door verkoper invloed op feedbackscore koper?

Hallo, Ik heb een make-up kwast besteld en deze kwam beschadigd aan. Ik heb de verkoper hiervan op de hoogte gesteld en deze loste dit netjes op door het bedrag terug te storten op mijn pay-pal account. Nu krijg ik een aanvraag om de bestelling te an...

eBay NL wordt een grote puinhoop

eBay Nederland wordt een grote puinhoop. Als ik een item vind op ebay.com , dan sla ik hem op bij mijn favoriten. Als ik op eBay.nl op mijn eBay klik krijg ik steeds vaker 'page not responding'. Nee... eBay Nederland gaat er echt een grote puinhoop v...

• 257 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

weet iemand het telefoonnummer van Ebay Nederland om een verschil te bespreken

Graag had ik het telefoonnummer van Ebay Nederland om een verschil te bespreken,Heb een object betaald van een USA seller maar nog steeds niets ontvangen, terwijl het geld al ± 2 maanden in bezit is van dezeUSA seller,bij voorbaat dankcollie-isis,13

zoekopdracht geen land aangegeven

Tot een week geleden was het land van de aanbod zichbaar op zoek resultaat, dus als ik ging zoeken in europese unie dan kon ik het zien uit welke land de produkt zou komen maar vandaag zag ik dat het is weggehaald, het was erg fijn voor mij want zelf...

• 228 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betalingen Paypal

Hoi, Ik wilde wat bestellen bij e-bay international. Nu heb ik een paypal account, maar hij blijft zeggen dat ik m'n creditcard moet opgeven terwijl mijn account gekoppeld is aan mijn bankrekening. Ook is mijn ebay account gekoppeld aan mijn paypal a...

• 146 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos