Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Tegenwoordig wordt alle e-mail verkeer met Amerikaanse verkopers geblokkeerrd als deze in hun aanbie

Tegenwoordig blokkeeert e-bay alle e-mail verkeer tussen Amerikaanse verkopers ,en Nederlandse kopers als de verkoper vermeld niet naar Nederland te verzenden.Dit is een ernstige fout.Met mijn verleden als koper op e-bay heb ik al heel veel items in ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pakket uit USA (nog) niet ontvangen

Hallo allemaal, aangezien ik onbekend ben met het kopen via ebay en de bezorging nu toch al enige tijd op zich laat wachten heb ik een aantal vragen. de situatie is: op 23 november 2012 heb ik een scherm voor mijn telefoon besteld via ebay en direct ...

• 1299 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Royal mail

Ik heb op 29 juni een spijkerbroek bij een verkoper uit engeland gekocht .1 juli is het verstuurd maar nu heb ik nog niks.Ook heb ik geen tracking nummer ofzo en ik heb de post.nl gevraagt of hun het hadden maar die zeggen dat hun geen post uit engel...

eBay NL wordt een grote puinhoop

eBay Nederland wordt een grote puinhoop. Als ik een item vind op ebay.com , dan sla ik hem op bij mijn favoriten. Als ik op eBay.nl op mijn eBay klik krijg ik steeds vaker 'page not responding'. Nee... eBay Nederland gaat er echt een grote puinhoop v...

• 251 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

zoekopdracht geen land aangegeven

Tot een week geleden was het land van de aanbod zichbaar op zoek resultaat, dus als ik ging zoeken in europese unie dan kon ik het zien uit welke land de produkt zou komen maar vandaag zag ik dat het is weggehaald, het was erg fijn voor mij want zelf...

• 212 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betalingen Paypal

Hoi, Ik wilde wat bestellen bij e-bay international. Nu heb ik een paypal account, maar hij blijft zeggen dat ik m'n creditcard moet opgeven terwijl mijn account gekoppeld is aan mijn bankrekening. Ook is mijn ebay account gekoppeld aan mijn paypal a...

• 135 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Pages.ebay.com doet het niet

Er is een nieuw probleem. De pagina http://pages.ebay.com doet het niet meer. Melding: Pagina wordt niet geresponderd. Wat is responderen eigenlijk. Staat NIET in het Nederlandse woordenboek en is ook geen goed Nederlands. Komt van page not responded...

• 281 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Belasting en Inklaringskosten voor 2e hands produkten

Beste allemaal, Ik zit ook op dit moment op m'n stoel, woedend en mateloos gefrustreerd en radeloos ~~~ Na lange tijd wachten op de juiste moment en redelijk prijs en tot mid. in de nacht wakker blijven enz. om toch die verd..... veiling te winnen, k...

• 1449 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos