annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket uit USA (nog) niet ontvangen

Hallo allemaal,

aangezien ik onbekend ben met het kopen via ebay en de bezorging nu toch al enige tijd op zich laat wachten heb ik een aantal vragen.

de situatie is:

op 23 november 2012 heb ik een scherm voor mijn telefoon besteld via ebay en direct betaald via Pay-Pal. Op de 24ste kreeg ik bericht van ebay dat mijn pakket is gemarkeerd als verzonden.

het pakketje zou via USPS Priority Mail International verzonden worden en de geschatte leveringsdatum was tussen 4 en 10 december. 

Er was vanuit ebay geen track and trace mogelijk dus heb, nadat ik met de koper contact had opgenomen (na de 10de december), een tracking number gekregen. Ik heb dit vervolgens ingevuld bij www.track-trace.com/post en daar de code ingevuld. Hier staat bij " status of your item" "electronic shipping info recieved". 

Als ik vervolgens probeer (bij select country) nederland aan te vinken om te zien of waar het pakketje in Nederland is, kan ik Nederland niet in deze lijst vinden. Ik heb op internet gekeken en daar stond dat het alleen mogelijk is om je land daar in te vullen als het pakketje ook daadwerkelijk in dat land is.  Of te wel, ik heb geen idee waar mijn pakketje is.

Nu is dit nog niet alles, toen ik na de 10de december nog niks had ontvangen ging ik toch eens al de informatie rondom de bestelling kijken en bleek dat ik (schijnbaar) geen huisnummer heb ingevuld. 

Wat ik graag zou willen weten is waar mijn pakketje is, is dit toch al in Nederland of heeft het de USA nog nooit verlaten. En zo ja, bij welk bedrijf kan ik vragen of mij pakketje daar ligt omdat het niet bezorgd kan worden omdat er geen huisnummer op staat. 

Ik heb geen idee wat ik moet doen. Kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Jammer dat er geen antwoord is gegeven dit probleem heb ik ook met het niet invullen van de huisnummer
Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Negatieve verhalen over kopersbescherming dienen vermeden te worden. Die zijn niet in overeenstemming met het prikbord beleid. Alleen met PayPal geniet u gratis kopersbescherming.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Ik zal nog eens antwoorden, dacht het niet.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

U dient nadat er veertig dagen na de betaling zijn verstreken de claim bij PayPal voor niet-ontvangen te starten en vervolgens af te wachten wat er gebeurt.

Alles wat u verder hebt opgenoemd is overbodig en niet ter zake dienend.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Priority mail uit de VS biedt veelal alleen de trackinggegevens binnen de VS. Hebt u het al direct via www.usps.com geprobeerd?

Uw pakket wordt in NL door prutsnl van een nieuw trackingnummer voorzien, dat zou 0900-0570 u moeten kunnen vertellen. Maar die weten meestal pas achteraf waar het betreffende item is, bij u als het al bezorgd is, anders niet.

Wacht tot er veertig dagen nadat u betaald hebt verstreken zijn, start dan de claim bij PayPal voor niet-ontvangen en wacht vervolgens wat er gebeurt.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

ok, dat het lang duurt kan ik snappen, Maar dan zou ik toch nog via track and trace moeten kunnen zien dat het pakketje in Nederland is aangekomen?

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Het is de tijd van het jaar ofwel het is de prutsnl die werkelijk alles wat er goed aan was aan het verprutsen is. Ook ik heb een zending uit de VS die al een maand ergens ligt. De vorige keer was de inhoud van een dergelijk wachtenpakket door de vochtige omstandigheden van het herfstgebeuren helemaal verfutzelt. Dat krijg je als het vijf weken ergens ligt water te zuigen. U kunt 0900-0570 bellen maar dat is meer voor doen alsof en om wat geld kwijt te raken 45ct/minuut, echt helpen doet het niet en ze weten nooit wat.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord