Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

weshipit

Hallo iedereen, ik wil nu een gas tacker kopen in Amerika, maar verkoper stel niet te verzenden naar Nederland ondanks dat dit wel in de veiling wordt vermeld.Nu heb ik sinds kost een aflever adres afkomstig van weshipit.com en vroeg me af of iemand ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 134 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

windshield

Geachte, Ik kreeg te horen van de verkopende partij dat hij dit niet naar Nederland wilde versturen, samen met de bestelde Safari window's een vriend in de USA heeft deze reeds besteld en ik heb het met de creditcard betaald. graag dit verwijderen. G...

• 90 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Aankopen van 27 en 29 juli nog niet ontvangen. Bericht hierover naar de verkoper gezonden

Geachte ... Aankopen van 27 en 29 juli bij Ana Silver Co nog niet ontvangen . Verkoper hierover ingelicht die met klem vraagt om nog een paar weken geduld te hebben, terwijl zij beloven binnen twee of drie weken te leveren. Alles is wel verzonden, he...

• 757 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper best-buy365 komt afspraak niet na

Ik heb bijna drie maanden geleden een DVB tv stick gekocht van best-buy365. Na lang wachten kwam de stick aan maar deze bleek defect. Ik heb dit de verkoper gemeld en uitgelegd wat het probleem was. Na een paar dagen kreeg ik een bericht terug waarin...

• 114 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Ik heb per ongeluk 2 items i.p.v. 1 in mijn winkel mandje gekregen. Hoe kan ik dit ongedaan krijgen?

Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest met het kopen van een product. Sind ik tijdens het uitchecken zag dat ik alle regels en voorwaarden van de verkopen gelden, ben ik terug gaan klikken en weer opnieuw het proces tot kopen opgestart. Tijdens het...

• 1454 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen op gittigidiyor.com

Hallo, ik ben geïnteresseerd in een object dat in Turkije wordt aangeboden via http://www.gittigidiyor.com/ (een Ebay onderneming). Hoe kan ik op deze site een account aanmaken en het object kopen? Ik krijg alleen foutmeldingen bij het inloggen en he...

• 383 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos