Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Onzinnig en positief bericht.

Vandaag 18/10/2013 een zendingkje uit China ontvangen, dat ik op 03/09/2013 besteld heb. Niemand zal er blij van worden, maar ik wel. Nu is het wachten op nog 2 zendingen, die ik ongeveer gelijktijdig heb gedaan. Hebben we te maken met een stipheidsa...

Een product dat te koop staat veranderen naar een Internationaal product

Hoi!. Ik verkoop een hearthstone beta key, maar ik heb het idee dat alleen mensen uit nederland dit product kunnen zien.Hoe kan ik mijn product op internationaal niveau verkopen ?.Want ik heb er namelijk geen problemen mee uit welk werelddeel de kope...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 215 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Is China weer veilig?

Spul wat ik wat ik in begin september heb gekocht is nooit aangekomen.Van twee leveringen heb ik inmiddels mijn geld terug, van één zit de paypal claim nog ergens vast. Ik begrijp dat er iets mis was met de douane in China, of zo. Mijn vraag ik, kan ...

• 390 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

OMD interviews gekocht en nooit gehad

Ik heb 23 september OMD interviews gekocht op e-bay en via paypal betaald.Dit doe ik vaker en het is altijd aangekomen.Maar deze keer niet.Ik heb contact gezocht met de verkoper,waar het bleef.Deze vertelde mij dat het 1 oktober ontvangen was en er v...

• 72 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoe oneerlijke verkoper halt toeroepen ?

Eind mei kocht ik een object bij een Franse verkoper. Helaas aanvaardt die geen Paypal-betalingen dus gebeurde de betaling van 64 euro via overschrijving.Het object werd een maand later als verstuurd aangegeven maar is hier nooit toegekomen. Vervolge...

• 147 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Kopen voor 1 USD??

Hallo allemaal, Ik wil iets uit China bestellen voor de prijs van 1.39 UD en gratis verzendkosten. Dat komt op net een euro wat ik dan voor een item zou betalen. Waar zit het addertje onder het gras??? De verkoper maakt hier toch geen winst op?Zie ik...