Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

de verkoper rekent dubbele verzendkosten

Ik heb een compressor/vacumpomp gekocht bij een partikulier in Duitsland. De verzending via Hermes paketshop ging mis. Hij heeft mij gedwongen de kosten te betalen, echter de fout lag bij Hermes. Hij weigert de kosten terug te claimen. Ik kan niets d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 285 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kan niks kopen

ebay laat mij nks toe te kopen zolang ik geen credit card koppel? ik heb een paypall account waar ik genoeg saldo op heb gestort maar zolang ik geen credti card koppel kan ik niet verder in de aankoop van mijn product... wie kan mij helpen het heeft ...

niet geleverd

ik krijg mijn order niet geleverdik heb gelijk betaald maar niets ik krijg ook geen mail terug van de vele mail die ik de verkoper stuur hoe kan ik mijn geld terug krijgen ?mvg cora

• 167 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

bon met btw ?

onlangs heb ik uit de USA een instrument laten overkomen via ebay, en in de mail kreeg ik het overzicht van de prijs van het instrument + invoerkosten. Hierin zit als het goed is NL-btw berekend toch? Is het mogelijk een gespecificeerd overzicht te k...

• 2689 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

22% Invoerkosten VOORAF betaald

voor mij was het nieuw vooraf inklarings kosten betalen maar ok objeckt gekocht en via paypal alles betaald 2 betalingen het voorwerp 1 verzending en inklarings kosten 2 via Pitney Bowes nu krij g ik het thuis aangeboden moet ik van postnl weer de in...

• 2853 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

meerdere vragen

-Via Ebay.de heb ik een object gekocht. Kan ik via de Nederlandse website een geschil openen of kan dat alleen via de Duitse Ebay website? Graag ontvang ik een advies m.b.t. het volgende probleem:(Ik heb een jas gekocht via Ebay.de)-verkoper heeft ee...

ebay nl account wijzigen naar ebay uk

Hi, ik ben sinds 2005 een ebay member, toen ik mijn account opende woonde ik in NL, na 2 jaar ben ik naar Duitsland verhuist en had ik geen problemen, nu sinds 2 jaar woon ik in de UK, dat was ook geen probleem tot een aantal maanden geleden dat mens...