Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkoper geen rekening met vervoerskosten

Ik kan de rekening niet betalen van iets wat ik gekocht heb omdat de verkoper de verzendkosten er niet bij zet, ik heb hem al diverse mailtjes gestuurd voor het totaal maar hij reageert helemaal niet en ik kan niet betalen zonder de shipping cost (ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 269 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Verkoper rekent meer verzendkosten

Goedemiddag, Ik heb 14 december jl. objectnr.: 271340303773 gekocht en direct betaald. De verzendkosten naar Nederland stonden duidelijk vermeld $ 6,55 USD (als int. shipping naar NL)Gisteravond kreeg in ineens een Paypal email waarin de verkoper aan...

retourkosten

Hallo, weet iemand misschien de volgende:wie betaald de retourkosten voor een gekochte afwijkende van omschrijving object? Verkoper wil mij oorspronkelijke bedrag geven, voor een vaas en verzending, maar nu met retour wil hij dat ik het betaal. Per s...

• 286 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Item gewonnen, geen min prijs maar verkoper wil niet trasactie overgaan

Hallo, Ik heb een item gewonnen op ebay.deNog geen minuut na het winnen van de auction kreeg ik een mail van de verkoper.Hij mocht hegt door mij gewoonen object niet verkopen omdat er een spel bij zou zitten dat voor 18 jaar en ouder is.In de auction...

Waarom krijg ik bij wereldwijd zoeken van een Brillenlupe in Nederland 2 en in Duitsland 391 treffer

Op dit onderwerp heb ik nog geen antwoord kunnen vinden.Wat is er aan de hand.Ik zoek iets wereldwijd, dan verwacht ik alle aanbiedingen te zien die iemand wereldwijd resp. binnen Europa heeft aangeboden. NIET DUS. Op Ebay.nl krijg ik TWEE treffers, ...

Niet kunnen bieden op Ebay UK

Ik wil bieden op een engels Ebay aanbod, waarbij de verkoper verzending naar Nederland niet specifiek heeft toegestaan, en nu weigert Ebay mij een bod te laten doen. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en die geeft te kennen dat hij zijn aanbod ...

• 142 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos