Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pakket bezorgd, maar de inhoud is verdwenen

23/1/13 een pakket via USPS bezorgd, aangenomen door mijn vrouw, waarbij niet hoefde te worden ondertekend. De inhoud stond op de ticket aangegeven, een 14 karaat gouden horloge, de envelope was open geweest en weer dichtgeplakt. Na opening bleek een...

In hoeverre ben ik beveiligd?

Beste, Ik ben van plan om een artikel van meerdere honderden euro's uit Amerika over te laten komen. Deze aankoop wil ik graag via PayPal betalen. Het gaat echter om een aantal honderd euro's en zodoende vroeg ik me af in hoeverre mijn geld veilig is...

maximum bedrag Ebay

Hallo, Het is bekend dat producten importeren buiten europa omzetbelasting vraagt, tenminste als je boven het bedrag van 22 euro komt.Mijn vraag is of dit ook geld voor Ebay? Veel producten van Ebay komen namelijk vanuit buiten Europa.Krijg je proble...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 124 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

artikel niet ontvangen

Artikel op 23.11.2013 gekocht. shipping uit Midden Oosten. 17.01.2014 nog steeds niks ontvangen. Verkoper houdt mij aan het lijntje. WAT MOET IK DOEN??SUGGESTIES?

• 148 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verzendt prijzen

waarom vragen somige vekopers van die **bleep** hoge prijzen voor versturen heb er nu 1 die wil US $88,71voor 2 zippo om die op te sturenmogen ze alles vragen wat ze willen ?

Opgelost! ik heb wat te snel en te negatief over een gebroken item feedback gegeven, ik zou graag herstellen

Ik heb een negatieve feedback gegeven wat tercht is voor het gebroken item maar waar de verkoper misschien niks aan kan doen, ik zou deze feedback graag herstellen.De verkopere heeft er alles aangedaan om aan zich te exuseren en mijn onkosten te verg...

Waarom wordt mijn bod door Ebay.de geweigerd als het om een zelf afhalen object gaat met de mededeli

Mijn bod op een "nur abholung" artiikel wordt gweigerd met de mededeling dat er geen verzending naar Nederland plaats vindt. Er is uberhaubt van geen verzending sprake. Het lijkt me dat i zelf wel in kan schatten waar ik wel of niet voor wil rijden.

• 188 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

pakje komt niet aan.

Hallo Zou iemand mij kunnen helpen? Er is vanuit Denemarken een pakje naar mij gestuurd wat niet is aangekomen. Op track en trace vanuit Denemarken staat dat het afgeleverd is maar ik heb niets getekend. Met wie moet ik nu contact opnemen? post.nl se...