annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendt prijzen

waarom vragen somige vekopers van die **bleep** hoge prijzen voor versturen heb er nu 1 die wil US $88,71

voor 2 zippo om die op te sturen

mogen ze alles vragen wat ze willen ?

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

verzendt prijzen

sorry maar het is zo dat ik er paar besteld heb bij andere in amerika die rekenen inclusief tracking 12,50 tot 20 dollar

1     24 dollar maar die gebruikte snelle service had het ook met 4 dagen binnen

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

Ja dat is zo.

Bijvoorbeeld, eBay.nl verkopers melden in de veiling dat er alleen met PayPal betaald kan worden als er aangetekend verstuurd wordt. Dit omdat ze denken dat er dan wel verkopersbescherming aanwezig is.

Bijvoorbeeld, eBay.com verkopers die GSP gebruiken worden geconfronteerd met torenhoge (automatische) verzendkosten door de verplichte dure verzendmethode bij GSP met het verplichte PayPal.

Bijvoorbeeld, eBay.com verkopers die PayPal moeten gebruiken proberen wat van de kosten terug te halen door het opschroeven van de verzendkosten.

Bijvoorbeeld, verkopers die PayPal moeten gebruiken willen gedekt zijn ingeval van (onterechte) claims en kiezen dan voor een duurdere verzendmethode met betere tracking al dan niet met een verzekering tegen verlies.

Ik had er nog meer, maar dit volstaat.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

Is dat zo? Ik ben benieuwd naar uw uitleg...

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

De hoge verzendkosten komen vooral door het gebruik van PayPal.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

2 zippo's zijn niet bijzonder groot danwel zwaar.

Een Priority Mail International pakketzending (tot 2KG) kost 24 dollar, aangetekend kost 2,70 dollar extra.

Hier kost zo'n pakket 25,60 euro.

88 dollar ofwel 65 euro is dus behoorlijk excesief.

Ik zie trouwens niet om welke zippo's het gaat, a.d.a.-trading blijkbaar wel?

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

In de advertentie staat duidelijk dat elk pakket met een waarde boven de 50 USD uitsluitend aangetekend verstuurd zal worden.

Met uw 2 zippo's zit u er net boven. Wat de werkelijke kosten zijn weet ik niet maar vanuit Nederland naar de USA is een pakket, welke dus niet door de brievenbus kan, snel 40 euro of meer aangetekend.

De verkoper kan nu wel de schuldige vinger krijgen en de opmerking; ''vermijden'' etc. U had ook kunnen vragen wat de kosten zouden zijn en dan waren er geen verrassingen.

U kunt nog op internet opzoeken wat de werkelijke kosten zijn en de verkoper hiermee confronteren.

Veel verkopers doen geen gecombineerde zendingen of vragen te hoge kosten of de kosten zijn niet duidelijk vermeld. Doe u zelf een plezier en let er goed op en vraag bij onduidelijkheid na wat de kosten gaan worden. U komt niet voor verrassingen en het bespaard een hoop gezeur tijdens de afhandeling.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

verzendt prijzen

Verkopers mogen niet vragen wat ze willen: http://pages.ebay.nl/help/policies/listing-circumventing.html

Het werd echter toch veel gedaan (bewijs het maar dat het niet de daadwerkelijke kosten zijn) omdat alleen over de verkoopprijs commissie betaald moest worden, niet over verzendkosten. Een (zeer) lage prijs om kopers te trekken en als ze er in trappen moeten ze uiteindelijk een zeer hoge totaalprijs betalen. In de verzendkosten kan ook een deel van de kostprijs verwerkt zijn maar dat ter zijde.

Inmiddels moeten over verkoopprijs en verzendkosten commissie betaald worden, daar is nog niet elke verkoper zich van bewust.

Deze aanbieder zou ik aangeven bij ebay en verder mijden.

Ga op zoek gaan naar anderen met normale prijzen/verzendkosten.

Zippo's genoeg op de wereld 🙂

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Productnaam invoeren