Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers?

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers[ Nieuw ] OptiesVraag bewerkenAls nieuw markerenBladwijzerAbonnerenAbonneren op RSS-feedAfdrukkenNaar een vriend e-mailenOngepaste inhoud meldenop ‎10-11-2013 22:54 Hoe kan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 549 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

I'm in Uruguay, we don't have Ikea in South America. Does somebody sell from Ikea on ebay.nl?

Looking for an Ikea seller... I'm in love with an Ikea laptop desk called Svartasen. I would like to have one in black. It's weight is about 4 kgs, I contacted through uk ebay a seller, but shipping cost was really hight. I know international shippin...

• 571 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Undeliverable system restrictions

Heb een paar schokbrekers in de USA gekocht en zie nu in mijn tracking: Undeliverable system restrictions.Heb voor het eerst gebruik (kon niet anders) gemaakt van het Ebay verzend programma. Houdt deze melding nu in dat de schokbrekers niet in Nederl...

• 291 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ik kan niet bieden op een artikel uit de VS met het global shipping program

Voor de zoveelste keer kan ik weer eens niet bieden op een item uit de VS door dat "fantastische" global shipping program. De verkoper zegt "ik verzend naar europa" er is een post tarief voor Nederland zichtbaar en nóg mag het niet. De Ebay helpdesk ...

Ik heb 2 de zelfde dingen gekocht op ebay usa maar een ding ontvangen hoe los ik dit op?

Heb inmiddels een mail naar de verkoper gestuurt en dit kreeg ik terug,kan iemand me hiermee helpen?Hello2 items were shipped.They were shrink wrapped together.Did this package appear opened, perhaps by customs?Please open a case in EBAYS resolution ...

• 132 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos