Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe krijg ik mijn toegezegde refund terug

Ik heb een case met Ebay buyer protection.Het betreffende item is per aangetekende brief teruggestuurd naar de verkoper in China.De case duurt langer dan 30 dagen en wordt gesloten.Ik kan fluiten naar mijn geld.Of niet?Ik vraag me echt af, wat ik heb...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 268 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Geen tracking ginformatie

Na betaling van een spelcomputer zie ik dat er niet tot verzending wordt overgegaan. Ik zie van die verkoper of ebay of wat dan ook geen track en trace informatie.Betaal je daar 20 euro voor aan verzendkosten?Dan mag je toch verwachten dat er wat zen...

na 2 maanden apparaat defekt

Hallo, In november 13 heb ik een koptelefoon gekocht. de eerste die aankwam gaf een brom geluid bij bluetooth mode. Teruggestuurd kosten voor verzending was voor eigen rekening, een andere in half december binnengekregen, deze werkte prima, tot voork...

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers?

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers[ Nieuw ] OptiesVraag bewerkenAls nieuw markerenBladwijzerAbonnerenAbonneren op RSS-feedAfdrukkenNaar een vriend e-mailenOngepaste inhoud meldenop ‎10-11-2013 22:54 Hoe kan...

• 565 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

I'm in Uruguay, we don't have Ikea in South America. Does somebody sell from Ikea on ebay.nl?

Looking for an Ikea seller... I'm in love with an Ikea laptop desk called Svartasen. I would like to have one in black. It's weight is about 4 kgs, I contacted through uk ebay a seller, but shipping cost was really hight. I know international shippin...

• 591 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Undeliverable system restrictions

Heb een paar schokbrekers in de USA gekocht en zie nu in mijn tracking: Undeliverable system restrictions.Heb voor het eerst gebruik (kon niet anders) gemaakt van het Ebay verzend programma. Houdt deze melding nu in dat de schokbrekers niet in Nederl...

• 324 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ik kan niet bieden op een artikel uit de VS met het global shipping program

Voor de zoveelste keer kan ik weer eens niet bieden op een item uit de VS door dat "fantastische" global shipping program. De verkoper zegt "ik verzend naar europa" er is een post tarief voor Nederland zichtbaar en nóg mag het niet. De Ebay helpdesk ...