annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers?

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers[ Nieuw ]

Inmiddels uit Azie 3x een pakketje besteld.

Op basis van gratis verzenden, alleen ze komen nooit aan.

Zijn ze wel verzonden?

Doormiddel van E-mail had ik het vertrouwen gekregen, dat er inderdaad iets met de verzending fout was gegaan.

Er werd mij beloofd, opnieuw een pakje te verzenden.

Ook deze is nog steeds niet aangekomen

Opnieuw E-mailen resulteerd in een derde verzending.

Inmiddels ben ik de "reclamerings periode"van 30dagen gepasseerd, dus naar mijn geld kan ik fluiten.

Hoe kan je nu andere kopers waarschuwen voor deze verkopers, Hoe geef je dit aan op E-Bay?

Waar kan ik E-bay ondersteuning vinden?

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Precies hetzelfde vehaal hier, inmiddels wacht ik al twee maanden en had intussen een claim ingediend. Als reactie van de verkoper was het advies van haar nog twee weken te wachten, inmiddels kun je dan de claim vergeten, heel slim. Mijn advies altijd die claim dus doorzetten. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om een refund, ze stelde dat notabene later zelf voor! En weer geen reactie (zo lang mogelijk aan het lijntje houden dus). Ook had ze de artikelen na betaling verwijdert! Dus kom je dit tegen hou het in de gaten en die een claim in. Wat je erna kan doen geen idee. Ik ga costumers support maar even een berichtje sturen iig melding maken van de praktijken.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Vandaag heb ik na 3 weken,het pakket uit China ontvangen!!

De laatste tijd moeten de kopers bij ontvangst een handtekening zetten.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Jammer is alleen, dat een verkoper alleen geen of een positieve beoordelingen kunnen geven.

moet zijn:

Jammer is alleen, dat een verkoper slechts geen of een positieve beoordeling kan geven. 

EBAY is van mening, dat er alleen slechte verkopers zijn en geen slechte*** kopers.

*** lees: onzorvuldige, nalatige, slordige, onbetrouwbare, enz.

Zojuist weer een pakje uit China, dat ik heb laten aantekenen, ontvangen; besteld op 30/10/2013, dus perfect op tijd !!!

Een niet aangetekende bestelling gedaan op 28/10/2013 heb ik nog niet.   Van dezelfde leverancier wacht ik ook nog op een pakje, waarvoor ik een claim heb ingediend. 

Mijn indruk: bij de posterijen, waar dan ook, gaat iets mis. 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Leest U eens de voorwaarden op Ebay en de vragen en antwoorden op dit forum, voordat U een vraag stelt.

U weet toch hoe U een koper een negatieve beoordeling kunt geven, neem ik aan. Jammer is alleen, dat een verkoper alleen geen of een positieve beoordelingen kunnen geven.

Mijn vraag? Hoe weet U zo zeker, dat de verkopers de pakjes niet verzonden hebben? Kijk eens naar de feedback van de verkopers.

Vraag bij een volgende bestelling wat de meerprijs is van aangetekend verzenden, dan is de kans groter, dat het wel aankomt.

Zo te zien heeft U op 23/10, 2/22 en 7/11 iets besteld, als dat bestellingen in China zijn, telt U daar zo'n 3 weken bij op en ga dan achter de brievenbus zitten wachten.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Het duurt soms idd echt lang,voordat er iets aankomt.

Dit ligt natuurlijk niet aan de verkoper.

Mijn ervaring met tientallen aankopen uit China is goed,soms een week,sporadisch 4 weken.

Nu wacht ik ook "al" 3 weken,er staat ook in de beschrijving,dat het tot 40 dagen duurt.

Als U een klacht in wil dienen om onbetrouwbare(?) verkopers aan te geven,re boven aan de pagina,

staat HULP,klik hierop en neem contact op met de klantenservice van ebay.

Zij helpen u graag.Smiley Knipoog

Succes

Bericht 5 van 6
laatste antwoord