Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ebay is nog steeds in de kinderschoenen. Ebay Nederland stelt niets voor vanwege Marktplaats

Ebay is nog steeds in de kinderschoenen. Ebay Nederland stelt niets voor vanwege Marktplaats (ook Ebay). Maar als ik internationaal wil gaan verkopen moet ik aan een aantal onmogelijke eisen voldoen. Eerst nationaal 10 verkopen en dan minimaal 3 maan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 232 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Na opgelicht te zijn door futurermarine90 met een netflix account na 45 dagen geen rechten?

futurermarine90 vraagt meteen om een positieve beoordeling en stopt na 45 dagen met ondersteuning en vervanging van je account welke natuurlijk verloopt.Mocht dit logisch zijn dan is het toch niet logisch dat Ebay deze verkoop en aanbieding toelaat!G...

Opgelost! bieden verlopen

Op een item uit Spanje is de tijd om te bieden verlopen.Toch heb ik contact kunnen leggen met de verkoper.Het item blijkt nog niet te zijn verkocht.Kan ik dit item dan toch nog via Ebay kopen/betalen.Of moet dit onderling afgehandeld worden?Verkoper ...

• 137 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bestelling vanuit Amerika nooit aangekomen! Geen informatie wat er mis is gegaan.

Eind januari heb ik iets besteld vanuit Amerika echter heb ik nooit iets ontvangen.Uiterlijk 7 februari zou ik het ontvangen en via de track&trace is te zien dat DHL DeutschePost het pakket op 30 januari ontvangen heeft en ook op die datum overhandig...

Hoe krijg ik mijn toegezegde refund terug

Ik heb een case met Ebay buyer protection.Het betreffende item is per aangetekende brief teruggestuurd naar de verkoper in China.De case duurt langer dan 30 dagen en wordt gesloten.Ik kan fluiten naar mijn geld.Of niet?Ik vraag me echt af, wat ik heb...

• 235 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Geen tracking ginformatie

Na betaling van een spelcomputer zie ik dat er niet tot verzending wordt overgegaan. Ik zie van die verkoper of ebay of wat dan ook geen track en trace informatie.Betaal je daar 20 euro voor aan verzendkosten?Dan mag je toch verwachten dat er wat zen...

na 2 maanden apparaat defekt

Hallo, In november 13 heb ik een koptelefoon gekocht. de eerste die aankwam gaf een brom geluid bij bluetooth mode. Teruggestuurd kosten voor verzending was voor eigen rekening, een andere in half december binnengekregen, deze werkte prima, tot voork...

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers?

Hoe kan je een verkoper als onbetrouwbaar aangeven ten behoeve van mede-kopers[ Nieuw ] OptiesVraag bewerkenAls nieuw markerenBladwijzerAbonnerenAbonneren op RSS-feedAfdrukkenNaar een vriend e-mailenOngepaste inhoud meldenop ‎10-11-2013 22:54 Hoe kan...

• 537 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos