Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Vreemde gang van zaken doen!

Onlangs heb ik diverse goederen gekocht uit China, de prijs was aantrekkelijk en de verzending was gratis naar Nederland.Een dag later zie ik dat de verkoper op vakantie is gegaan tot 2 Mei, intussen is hij bezig om de prijzen te verhogen en de verze...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 460 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

USPS Express levertijd?

Het pakket staat al een hele tijd op deze status en omdat er 3-5 werkdagen op express international staat, word ik toch wel wat zenuwachtig...Helemaal omdat ik een paar voorbeelden heb gevonden dat 2 dagen nadat er deze status was, het pakket gesorte...

• 161 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Aan iedereen die niet misleid wil worden via Internet en dus ook niet via EBAY, Ik kocht via de Duitse Ebay site een op het eerste gezicht een prachtige oude Märklin wagon in de originele verpakking. Op de foto's was niets te zien van schade oid. Pas...

opgelicht door goshaman11

Beste mensen, Ik ben opgelicht door ***** Ik snap niet hoe zo een persoon toch nog positieve feedback krijgt. Kan iemand mij helpen deze persoon te contacten? Hij reageert namelijk niet op mijn mails. Groeten, wal-lie

• 120 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Misbruik van persoonlijke gegevens. Wat te doen?!?

Hallo, Ik heb een vraag over het misbruiken van persoonlijke gegevens. Een verkoper waarvan ik een artikel heb gekocht, heeft met mijn persoonlijke gegevens (adres) op Facebook geplaatst. De foto is geplaatst met het pakket met daarop mijn adres. Gee...

• 194 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

ik heb geen creditcard hoe kan ik anders betalen?

Ik heb geld gestort op mijn paypal account maar alsnog krijg ik geen doorverbinding naar mijn paypal,er staat dat ik alleen geld kan storten op mijn paypal account of met creditcard moet betalen, helaas heb ik geen creditcard..ik snap dit verkoopsyst...

• 273 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos