Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkoper betaald niet terug

Het rode nylon riet voor tenorsax (itemnr.: 121356152420) blijkt na aankoop een riet voor sopraansax te zijn.Beklag gedaan bij de chinese verkoper. We spraken op 12 juni 2014 per e-mail af dat ik het riet mocht houden en dat ik 75% van de koopsom ter...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 216 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Iemand ervaring met pakketjes uit Australië?

Hallo iedereen! Ik heb een tijdje geleden een item besteld van een Australische eBay verkoopster (een jurkje om precies te zijn).Nou is mijn pakketje (in bubbel envelop met ongeveer het formaat van een A4) de 15e mei 2014 op de post gedaan (via Austr...

• 3298 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Adapter gekochte lens werkt niet ... wat nu?

Heb net uit Hong Kong een Fujian 35mm /1.7 lens ontvangen, voor mijn Fujifilm XE1. De adapter maakt geen contact met de ontspanningsknop, dus kan ik geen foto's maken. Vraag: ,,Hoe los ik dit probleem op?Graag hierop uw antwoord ... gr. K.Ho-dac.

• 159 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Homeworld Remastered Edition pre-order

Hi my name is vegetanum1 on ebay. I tried to pre-order the "Homeworld Remastered Edition" on Amazon but seems that Amazon.com doesn't ship this game to the Netherlands(Europe).http://www.amazon.com/gp/product/B00K6ZUOQE Is someone living in the US wi...

• 178 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Een nota sturen aan een koper via de huidige Ebay opzet is klantonvriendelijk......................!

Tegenwoordig praten we allemaal over internationaal bezig zijn etc etc. Als je nu als verkoper op bv Ebay Duitsland en Ebay Nederland goederen plaatst, en er is 1 koper, die zowel bij Ebay Duitsland als Ebay Nederland jouw goederen koopt dan moet je ...