Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Klein adres vraagje

Wanneer ik een internationaal aankoop doe. Bijvoorbeeld een aankoop uit Japan of China. Dan heb ik als adres: naamadrespostcode+woonplaatsNederland Moet ik ''Nederland'' veranderen in The Netherlands of is dit niet nodig? Kan mij voorstellen dat ze e...

Douanekosten btw etc

Ik heb gelezen op internet dat je kosten maakt wanneer je boven de 22 euro bestelt. Zoals douanekosten, btw en inklaringskosten. Wanneer ik bijvoorbeeld 4 dingen koop en ze worden allemaal apart verstuurd(allen onder de 22 euro), dan maak ik geen ext...

rembours niet geldig?

Ik heb een artikel gekocht op eBay waarbij als betalingsconditie "onder rembours" geaccepteerd is (Paypal geniet wel de voorkeur) Nu zegt de verkopende partij dat er eerst geld overgemaakt moet worden en daarna het artikel verzonden wordt. Dat is een...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 166 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelicht en bedreigd

Heb even nagedacht maar post dit toch maar. Hoop dat dit ik hiermee misschien nog iemand kan waarschuwen dan is het nog ergens goed voor. Ik ben al 8 jaar lid van Ebay en heb al wat behoorlijk wat gekocht, ook via MP en heb nog nooit iets dergelijks ...

verkoper betaald niet terug

Het rode nylon riet voor tenorsax (itemnr.: 121356152420) blijkt na aankoop een riet voor sopraansax te zijn.Beklag gedaan bij de chinese verkoper. We spraken op 12 juni 2014 per e-mail af dat ik het riet mocht houden en dat ik 75% van de koopsom ter...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 180 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Iemand ervaring met pakketjes uit Australië?

Hallo iedereen! Ik heb een tijdje geleden een item besteld van een Australische eBay verkoopster (een jurkje om precies te zijn).Nou is mijn pakketje (in bubbel envelop met ongeveer het formaat van een A4) de 15e mei 2014 op de post gedaan (via Austr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3030 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos