annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OMD interviews gekocht en nooit gehad

Ik heb 23 september OMD interviews gekocht op e-bay en via paypal betaald.Dit doe ik vaker en het is altijd aangekomen.Maar deze keer niet.Ik heb contact gezocht met de verkoper,waar het bleef.Deze vertelde mij dat het 1 oktober ontvangen was en er voor getekend.Ik heb mijn man gevraagd,maar die wist van niets.Weer contact opgenomen met de verzender en gevraagd naar welk adres hij had gestuurd.Hij typte het adres in waar ik nu woon

Uiteindelijk postnl gebeld en gebeld,totdat er iemand zwichte en mij vertelde dat het aangetekende niet op mijn huidige adres,maar op mijn oude adres is afgegeven.Daar heeft iemand voor getekend..... Ik ben zelf daar 3 keer aan de deur geweest en iedere keer afgewimpeld en ik wil het nog wel proberen,maar ik vrees dat ik niets krijg.Ik heb de verzender gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen,maar die zegt dat hij niets fout heeft gedaan,maar geld terug krijgen ho maar.

Vind het wel vreemd dat het naar het oude adres is gestuurd.Ik heb hier de adres gegevens veranderd(was dat 7 jaar terug vergeten,kan gebeuren) maar vreemd dat dit het eerste item is dat naar het oude adres is gestuurd,terwijl de rest hier aankomt,terwijl ik gisteren pas mijn adres op e-bay heb veranderd en op paypal sta ik op mijn nieuwe adres geregistreerd.

Kan ik nu wel of niet mijn geld terug krijgen.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0