Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Problemen met verkopers in China

Jammer dat Ebay de kopers in NL totaal niet beschermd zoals ze claimen.In mijn geval koop ik zeer veel in China inhoudend soms 4 grote pakketten per dag. Het gaat vaak goed maar soms gaat het mis en moet je voor de 45 dagen om zijn een caim indienen ...

Opgelost! Illegale software

Ik heb geboden op een software pakket.De veiling heb ik gewonnen voor 42 dollar.De verzendkosten waren 25 dollar (vanuit Amerika). Nou heb ik eindelijk (na 5 weken) het pakket ontvangen, blijkt het een illegale kopie te zijn met een "key generator".D...

Impost kosten vanuit de USA.

Ik heb zojuist een aantal items bij eenzelfde verkoper in Amerika gewonnen. Nu ik deze wil betalen zie ik dat ik behoorlijk veel import kosten moet betalen. Volgends de verkoper worden deze automatisch berekend doordat zij gebruikt maakt van 'the glo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1603 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Bestelling uit Zuid-Korea

Hallo iedereen! Onlangs heb ik een product gekocht bij CuriousDShop. Deze gebruiker staat zeer goed aangeschreven met 98,2 aan positieve beoordelingen. Het is gevestigd in Zuid-Korea.Ik heb een soortvan jas gekocht met de waarde van 79 Dollar met 5 e...

• 554 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

ik wil iets kopen via Ebay en als zekerheid bood verkoper het "eBay Buyer-Seller Protection" plan??

Verkoper meldde mij het volgende? We can close this transaction using eBay Buyer-Seller Protection , in this way both of us will be 100% protected . I will explain you step by step how eBay Buyer-Seller Protection works : For the first time I need fu...

Ik krijg nu net een email van een verkoper uit Duitsland of ik direct zaken wil doen met de auto

aankoop, en hij wil de aankoop cancelen bij Ebay, ik krijg hier een naar gevoel van, ik zou de auto ophalen in Duitsland, wat zij mijn rechten als ik de auto annuleer, ik wil eerlijk zaken doen. (ik heb een bewijs email) Met vriendelijke groet,Louis ...

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Vandaag voor de tweede keer meegemaakt dat ik een artikel wil kopen (verzamel-mes uit 1993) en dat na het drukken op de "buy it now" button en een message verschijnt dat ik het item niet mag kopen vanwege shipping restrictions.Dat betekende dus dat i...

• 308 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! product terug gestuurd ,geen geld terug

Na een origineel product gekocht te hebben op ebay duitsland (wat ik wel vaker doe) bleek het artikel nep te zijn. Dit heb ik aangetoont met vergelijkbare foto's van het originele product, ervaringen en meningen van andere gebruikers van dit product ...

• 631 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Kans op douanecontrole?

Hallo, ik vroeg mij enkele zaken af m.b.t. alle kosten die nog gedaan moeten worden bij het aankopen van een item op ebay. Ik heb een laptop op het oog van net boven de 1000 dollar, ik weet dat hierop nog een 40 tal dollar verzendkosten om het ding h...

• 294 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

na 50 dagen pakket nog niet binnen, maar ja, paypal houd 45 dagen aan om je geld terug te krijgen

Beste dames en heren, Trap niet in de verhaaltjes van "je pakket komt eraan, wacht nog maar 50 dagen",je geschillen limiet moet namelijk binnen 45 dagen ingediend worden. voor mij is het te laat, maar misschien voor u niet.gadgetinfinite is bijvoorbe...

Apparat werkt niet in nederland

Hi , Ik heb een apparat Ninja blender gekocht uit America. Hij is niet geschit voor Nerderlandse stroomnet. Wil ik graag terug sturen. Transactie nr 382394417027.

• 202 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos