Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Tip voor leden die veel in dollars kopen via PayPal

Koppel toch vooral een creditcard aan PayPal en gebruik die om te betalen. Je moet wel bij elke betaling deze keuze maken want PayPal heeft liever een bankoverschrijving.Met een creditcard kunt u tot een half of zelfs heel jaar de betaling weer onged...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 347 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Pakketten uit Duitsland kwijtgeraakt bij dhl

Ben nu 2 pakketten uit Duitsland kwijtgeraakt bij DHL en die zijn niet erg onder de indruk denk ik.Ze verwijzen me telkens terug naar de afzender maar ook die sturen ze na een telefoontje mooi terug.Dan weer ligt het bij mij thuis en dan weer bij de ...

Pakketje uit Hong Kong nog steeds onderweg?

Hallo,Op 19 september heb ik wat besteld uit Hong Kong, en is het keurig op 21 september verzonden via Hong Kong Post. Ik heb hierbij ook de track and trace code bijgekregen. Op 26 september zou het uit Hong Kong vertrokken moeten zijn. (The item (.....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 144 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Problemen met verkopers in China

Jammer dat Ebay de kopers in NL totaal niet beschermd zoals ze claimen.In mijn geval koop ik zeer veel in China inhoudend soms 4 grote pakketten per dag. Het gaat vaak goed maar soms gaat het mis en moet je voor de 45 dagen om zijn een caim indienen ...

Opgelost! Illegale software

Ik heb geboden op een software pakket.De veiling heb ik gewonnen voor 42 dollar.De verzendkosten waren 25 dollar (vanuit Amerika). Nou heb ik eindelijk (na 5 weken) het pakket ontvangen, blijkt het een illegale kopie te zijn met een "key generator".D...

Impost kosten vanuit de USA.

Ik heb zojuist een aantal items bij eenzelfde verkoper in Amerika gewonnen. Nu ik deze wil betalen zie ik dat ik behoorlijk veel import kosten moet betalen. Volgends de verkoper worden deze automatisch berekend doordat zij gebruikt maakt van 'the glo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1284 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Bestelling uit Zuid-Korea

Hallo iedereen! Onlangs heb ik een product gekocht bij CuriousDShop. Deze gebruiker staat zeer goed aangeschreven met 98,2 aan positieve beoordelingen. Het is gevestigd in Zuid-Korea.Ik heb een soortvan jas gekocht met de waarde van 79 Dollar met 5 e...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 499 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

ik wil iets kopen via Ebay en als zekerheid bood verkoper het "eBay Buyer-Seller Protection" plan??

Verkoper meldde mij het volgende? We can close this transaction using eBay Buyer-Seller Protection , in this way both of us will be 100% protected . I will explain you step by step how eBay Buyer-Seller Protection works : For the first time I need fu...

Auteurs met de meeste kudos