Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe kan je zien wie de afzender is van je pakket?

Hallo hebben jullie misschien een tip voor mij ? Ik heb veel verschillende kleine bestellingen lopen rond 100 .Nu druppelt er elke dag wat binnen , maar ik kan niet achtehalen van wie het komt , dus als ik een verkeerd product binnen krijg of een afw...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 883 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

rembourskosten

Hallo,ik heb een object gekocht in Amerika deze is vandaag aangekomen maar nu moest ik 875 euro rembourskosten betalen aan post .nlik heb dit natuurlijk niet gedaan het object kosten mij totaal 130 totaal incl verzendkosten.mijn vraag hoe nu verder h...

Geen reactie of aankoop bevestiging

Hoi,Ik heb een artikel in amerika besteld 10 dagen geleden, is betaald maar heb verder niets meer van e verkoper gehoord,ook geen bevestiging ontvangen.Hoe kan ik contact opnemen met de verkoper ? greetz bas

Klacht vervoerbedrijf DHL

Er zijn 2 pakjes zoekgeraakt bij DHL.,2 pakjes zijn wel aangekomen. Gekocht bij Ebay Duitsland. De fout zit bij DHL Nederland,tracking gaat de mist in foutive antwoorden over bezorging. Het kost dus veel tijd en moeite en geld,(telefonisch elk gespre...

Mag geen bod uitbrengen

Ik doe op een bod op de advertentie v/e mes v/e Amerikaanse aanbieder. Dit mes is ook gewoon via Nederlandse Webwinkels verkrijgbaar, wordt verhandeld via Marktplaats etc. Een volstrekt legaal item dus. Desondanks krijg ik de melding: 'We are sorry b...

• 349 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Global shipping company

If I buy an item from UK , why schould I pay 2 times for shipping and handeling . 9 GBP for the seller and 8,50 GBP for the Global shipping company for shipping and handeling and clear customs . There is nothing to clear between UK and the Netherland...

• 480 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

interresse in auto vanuit finland

hallo er is mijn een vw eos aangeboden vanuit Finland, dit is wat ik krijg toe gestuurdis dit oplichterij, of hoe moet ik het zienheb er nl nog nooit van gehoordhoor graag van jullie I've attached you the pictures. The car is already in a shipping co...

• 574 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper stuurt maar geen bank/paypalgegevens

Heb een veiling gewonnen uit Duitsland.Voor ik ging bieden heb ik de verkoper gevraagd of hij/zij ook naar Nederland verstuurd en zo ja, hoeveel dat ging kosten.Dit was geen probleem en verzenden kost €14.Ik heb de veiling gewonnen, wilde betalen maa...

• 126 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos