annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met verkopers in China

Jammer dat Ebay de kopers in NL totaal niet beschermd zoals ze claimen.

In mijn geval koop ik zeer veel in China inhoudend soms 4 grote pakketten per dag. Het gaat vaak goed maar soms gaat het mis en moet je voor de 45 dagen om zijn een caim indienen bij Paypal om je geld terug te krijgen. Ik maak dan altijd de afspraak met de verkoper mocht het pakket nog geleverd worden betaal ik het wederom wat dus ook al is voorgekomen.

Maar wat doet Ebay die gaat de kopers blokkeren bij diverse terug betalingen dit vind ik dan ook bespottelijk, ze claimen je te beschermen maar kijken totaal niet naar wat je allemaal op een dag besteld en wel goed gaat.
Ook zorgen ze ervoor dat je deze verkopers geen negatieve feedback meer kan geven wat conform hun eigen voorwaarde niet juist is.

Ik stop nu dan ook per direct met kopen via Ebay en wijk uit naar bv. aliexpress.
Dag Ebay.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Problemen met verkopers in China

Als je nog nooit iets via Ebay gekocht heb valt er ook niets te claimen voor je haha


@us_t766 schreef:

Ik claim nooit.


 

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

Ik claim via Ebay US na een chat sessie waarbij hun direct de dispute voor je openen.  Dat is heel anders dan de NL ebay die helpt alleen verkopers en laat de kopers in de kou staan en komen met allerlei voorwaarde die ze in de US niet kennen.

Kleine bedragen  5 of 6 dollar claim ik ook niet maar het betreft hier nu grote bedragen.


@035anja035 schreef:
Ik ben bezig met mijn eerste dispute,wat een gedoe



Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

Het is zodanig ingewikkeld gemaakt dat een bepaald percentage, hoewel terecht, er toch maar vanaf ziet. Meer winst voor eBay.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

Ik ben bezig met mijn eerste dispute,wat een gedoe
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

 
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

Ik claim nooit.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Problemen met verkopers in China

BTW: ik heb net 3 claims geopend in Paypal over niet ontvangen pakketten die ik in augustus al had gekocht. Volgens verkoper zou er bij de douane in augustus veel mis gegaan zijn en hierdor zijn vele pakketten verloren gegaan.
Dus Ebay zal me nu wel gaan blokkeren. Maar dat kan me niet schelen als ik mijn geld nu maar terug krijg!

Bericht 7 van 8
laatste antwoord