annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

u=nu

dromen

dromen
Bericht 121 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja, ik kan de vragen u niet zo snel vinden..maar altijd zijn het vragen..waar is mijn pakketje, volgens track twee keer aan de deur geweest enz.

dromen

dromen
Bericht 122 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

je leest hier zo vaak van dat een pakket retour is gegaan, of dat er bij de tracking staat dat het twee keer aangeboden is maar niemand thuis was..en geen briefje in de bus.

hmm, in het buitenland gebeurt het wel heel veel, maar hier binnen nederland?
Bericht 123 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

je leest hier zo vaak van dat een pakket retour is gegaan, of dat er bij de tracking staat dat het twee keer aangeboden is maar niemand thuis was..en geen briefje in de bus.

denk ik altijd van hoe kan dat? is mij nooit gebeurd
vandaag dus voor het eerst, maar ik ben ook altijd thuis 😉

zodra ik lees dat het uit de douane is dan weet ik dat het de volgende dag bezorgd wordt, dus zorg dat ik thuis ben of in elk geval iemand.

dromen

dromen
Bericht 124 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja blijkbaar, maar hoe vaak vergeten ze dan het tweede briefje?

dat is mij maar 1 keer gebeurd en toen vermoedde ik opzet want ik had de pakketbezorgster kort daarvoor een keer afgebekt B-)
Bericht 125 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja blijkbaar, maar hoe vaak vergeten ze dan het tweede briefje? op die manier is het niet vreemd dat er problemen ontstaan.

dromen

dromen
Bericht 126 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

de eerste aflever poging briefjes laten ze vaak weg omdat er toch nog een tweede poging komt
Bericht 127 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

net een pakket uit USA ontvangen, ik was vanmorgen niet thuis, dus was al blij dat er geen briefje lag want ik wist dat ze vandaag kwamen.

net dus bezorgd, maar dit was de 2de afleveringspoging zei de chauffeur, u heeft hiervoor een briefje ontvangen.

nee dus niet, hij vondt het maar vreemd en zou het gaan navragen, zit ook een sticker op de doos 2de aflevering.

zo gaat dat dus.

dromen

dromen
Bericht 128 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb ooit een pakketje binnen nederland gehad, volgens track niet verder gekomen dan postkantoor waar ik het afgegeven had....nooit meer boven water gekomen en naar mijn geld kon ik fluiten (was standaardpakket)

dus zelfs in dit kleine landje kunnen ze het niet eens bijhouden.

daarentegen gaan mijn pakketjes uit het buitenland wel altijd goed (tot nu toe)

dromen

dromen
Bericht 129 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

het is een fout van tnt, het pakketje is tussen afdelingen "misplaatst". het is van tevoren niet te zeggen of een pakketje nog tevoorschijn komt. ik heb vorig jaar iets dergelijks gehad een emszending uit japan, vrij klein doosje met een duur item, heeft er ruim 5 maanden over gedaan omdat het waarschijnlijk ergens misplaatst was tijdens het sorteren.
Bericht 130 van 1.072
laatste antwoord