annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

De verkoper is van begin af aan behulpzaam.
Het ligt niet aan hem dat ik het pakketje nu nog steeds niet heb.
De F*cK*nG S**T is gewoon hier,hoe ze omgaan met de postpakketen.Wie is er hier verantwoordelijk voor?
Bericht 131 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

tja, even afwachten of het goed komt en anders op tijd het geschil opwaarderen naar een claim, het klinkt misschien hard & onvriendelijk, maar het zal de eerste verkoper niet zijn die na het aflopen van de claimtermijn niks meer van zich laat horen
Bericht 132 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dit bericht verzonden door de afzender van het pakketje op 28 mei 2010 :

I filed an inquiry with the USPS. They told me that they will get back to me in 17 days or less. At that time if it is not resolved, I can file the claim and they can process it.

Obviously, the item is in the custody of the Netherlands Postal Service, since it has been tracked and cleared customs there.

Please let me know if it arrives so I can cancel the process.

Regards,

Dave
Bericht 133 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

het geschil is in ieder geval een pressiemiddel om de verkoper zover te krijgen dat hij helpt 😉
Bericht 134 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@gerrucamaro..ik ga nu zeker een geschil openen.
Thanks for the support guys!!
Bericht 135 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

sapperdefl.. claimen!! of in ieder geval het geschil openen, sluiten kan altijd nog
Bericht 136 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@ Deveny55

Ja dat vind ik nogal vreemd!!
Bij de TNT weten ze niks.....
Bericht 137 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Een vriendelijke dame van de TNT klantenservice vertelde mij dat er iets mis is("ergens blijven hangen") vanaf het moment dat mijn pakketje de douane heeft verlaten.
Ze zei dat ik contact moest opnemen met de afzender(inmiddels al een week of twee geleden gebeurd)om een onderzoek via USPS op te starten.
Het pakketje ligt gewoon ergens hier in NL.
Hebben ze bij de douane of de TNT geen checklist voor de lading pakketten die dagelijks de deur uitgaan?Met zo'n checklist weet je direct wat Jantje of Pietje die dag vervoerde.Simpel toch of ben ik zo achterlijk?
Omdat het pakketje is verzekerd kan ik nog altijd mijn geld terugkrijgen,maar dan is het wel exclusief verzendkosten van 35 USD.Te gek voor woorden voor niet geleverde diensten waarvoor betaald is.Mijn geld hoef ik niet terug,wel het pakketje met de spullen die ik echt nodig heb.Begin al mijn geduld te verliezen.....
Bericht 138 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

als de verkoop op 26 april was lukt dat vandaag nog net, een geschil openen.

dromen

dromen
Bericht 139 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dat is wel heel vreemd..van douane zou het naar tnt delivery unit moeten gaan.

dromen

dromen
Bericht 140 van 1.072
laatste antwoord