annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

eigenlijk ook belachelijk dat TNT dat niet gewoon ergens op hun site heeft staan...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 261 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Pffft gevonden hoefde alleen de 12 .js files te downloaden en me eigen rot zoeken in die aparte bestanden...

https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/searchBasic.aspx?I=true&B=BARCODEHIER&P=POSTCODEHIER

I=true& moet er tussen dan dus...

en I=false& voor binnenland maar is niet perse nodig... is al de standaard waarde

Waar een wil is is een weg 🙂
Bericht 262 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hehe... Ja heb de bron ook al bekeken, zie iets van 6 parameters, maar kom er niet achter wat wat is.
Jouw laatste werkt helaas niet, "geen postcode ingevuld" zegt 'ie.
Bericht 263 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik loop me rot te zoeken in de bron maar kan niks vinden wat de name code daarvoor is, zoals het eruit ziet alleen de barcode invullen en de postcode weglaten volgens mij...

Dan zou dit het zijn:
https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/searchBasic.aspx?B=BARCODEHIER

Ik heb alleen geen internationale tracking ergens liggen om dat even uit te proberen...
Bericht 264 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Enfin, heb het ondertussen al gevonden: 020-5873400 of 020-5873491.

#801: Thanks, die werken beide. Nu nog de vraag hoe je die 2e op 'Internationaal' zet (ipv 'Binnenland')...
Bericht 265 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Welke keuzemogelijkheid gebruik jij dan? Ik kom automatisch uit bij de 'optie' om het 0900-nummer te bellen.
Verder heb ik het idee dat dit het nummer is voor (door mij) verstuurde pakketjes, niet voor pakketjes die bij de douane liggen, maar dat kan ik mis hebben 😉
Bericht 266 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

tnt is de douane...inklaringsafdeling

dromen

dromen
Bericht 267 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat 058-nummer is van TNT. Welk nummer bel ik om de douane te vragen naar mijn (USPS-)pakketje?
Bericht 268 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ff een oude tracking opgezocht en ze werken bij mij allebei...

Alleen bij de eerste moet dus de %000000 vervangen worden, niet alleen de nullen ook het procent teken moet eraf...

my mistake...
Bericht 269 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik denk die laatste, als ik die vergelijk met degene die ik had lijkt die het meest erop..

bij mij stond er ipv Basic...simple shipment, komt op hetzelfde neer.

dromen

dromen
Bericht 270 van 1.072
laatste antwoord