annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

boven de 150 betaal je ook invoerrechten, ik weet niet hoeveel dat is voor muziekinstrumenten (en gezien de prijs die je betaald hebt, zal dat er nog wel bijkomen)

dromen

dromen
Bericht 251 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#818 de douane mag het 30 dagen vasthouden,dus je hebt nog twee weken te gaan.

je betaalt btw over de opgegeven waarde en de verzendkosten + 12,50 tnt kosten.

afhankelijk van de opgegeven waarde, onder 22 euro betaal je niets, onder de 150 euro betaal je het bovenstaande (dit zijn de waardes van het artikel zonder verzendkosten)

en btw is er nog nooit betaald, want dat is een nederlandse belasting (of europees) en geen US tax

dromen

dromen
Bericht 252 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

weet niet wat ze gedaan hebben bij tracktrace, maar alle ip plus eu pakketten van de laatste twee weken geven een error terwijl oudere codes nog wel resultaat geven, altijd prettig als je net 50 zendingen verstuurd hebt waarvan ongeveer 40% naar italië 😛
Bericht 253 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Beste mensen!

Ik heb 7 maart een tweedehands gitaar gekocht in de US. Die is 12 maart verstuurd via USPS en is in Nederland bij de douane aangekomen op de 16e. Nu is het al de 27e, het pakket is dus al meer dan 2 weken onderweg. Hoe lang gaat dit nog ongeveer duren voor mij gezien de huidige omstandigheden?

En hoe zit het met het betalen van de btw en de invoerbelastig ed? Het is een tweedehands gitaar, moet ik hier dan de btw van de prijs van de factuur die bij het pakket zit betalen, of van de nieuwprijs? Of hoef ik niks te betalen omdat dit een gebruikt product is en hier dus al btw over betaald is, dat lijkt me ergens het meest logische maar dit zal wel weer niet waar blijken.

Bedankt!
Bericht 254 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#806 sorry was een paar dagen weg, en zo te zien ben je er al uitgekomen, maar ik kies gewoon de optie informatie over pakketten

nu heb ik de laatste twee maanden niet gebeld, dus weet niet of dit veranderd is.

dromen

dromen
Bericht 255 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Geweldige pakket service heeft TNT zeg... Not!

Eind januari had ik pakketje vanuit de VS laten opsturen met USPS. Het werd verzonden als Priority Mail en viel onder international letter. Je krijgt wel een registratiecode, maar kan het item dus niet tracken :-(.

na weekje of 3 nog niks, dus ging er vanuit dat het nog bij inklaring lag. Dus maar paar keer gebeld met ze en gemaild. Schoot ik helaas weinig mee op want ze konden niks vinden. Na uiteindelijk 5,5 weken stond op maandag postbode met pakketje voor de deur :-). Uiteraard moest ik inklaring betalen (maar daar had ik al op gerekend), dus had gelukkig genoeg geld alleen niet gepast. En dat kan dus niet want postbode heeft geen wisselgeld :O. Dus pakket ging weer mee en zou volgende dag weer aangeboden worden en kreeg dus pakketbon met onleesbare trackingcode erop. Op dinsdag niemand langs geweest en ook geen briefje van de postbode. Dus ik woensdagochtend naar het postkantoor of daar iets was afgeleverd, maar niks. Ook zij konden niks met de onleesbare pakketbon die ik had gekregen. Smiddags nog even langs geweest, maar nogsteeds niks. Vervolgens me nummer achter gelaten zodat ze me konden bellen als ze de postbode hadden gesproken. Werd eind van de middag gebeld dat postbode op dinsdag wel was langs geweest en te horen had gekregen dat er niemand met die naam daar woonde. Dus heeft die het pakket retour afzender gestuurd… 😮 euh ja dat is dus Amerika. Direct klantenservice gebeld om verhaal uit te leggen en hoe ze me gingen helpen. Aldus de medewerker waren ze zo snel bij TNT dat het niet meer tegen gehouden kon worden, ik had eerder moeten bellen. Bovendien was het hun verantwoordelijkheid niet, maar die van de afzender. Dus ik moest maar bij USPS gaan klagen.

Blijkt dat pakket rond de 30 dagen bij inklaring heeft gelegen, want ze zijn zo snel bij TNT. En pakket is op dinsdag uiteindelijk bij verkeerde adres aangeboden. En daar woont idd niemand onder mijn naam waardoor het is terug gestuurd. Ondanks dat fout bij TNT ligt schuiven ze de verantwoordelijkheid gewoon af naar USPS en interesseert het ze niet X-(.
Natuurlijk nog niks aangekomen in de VS. Gelukkig ken ik de afzender goed, dus die is erg behulpzaam. Het opnieuw verzenden gaat voor mij iig niet meer met USPS – TNT. Dat wordt gewoon wat meer betalen en met FedEx of UPS versturen. Maar voordat ik me pakketje eindelijk heb zal nog wel even flinke tijd gaan duren.
Bericht 256 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Complimentje voor TNT, heb netjes bericht terug gekregen met een PDF-file met daarin de links voor tracking voor binnenland en internationaal (in NL, UK, DE, FR):

Photobucket

(de links werken niet correct, wanneer ik die post).
Mocht iemand een kopie vd PDF-file willen, stuur dan maar even een mailtje.
Bericht 257 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#812 - ja soms ben ik wel 's goed bezig, heb me ook wel eens me momenten af en toe 😉

#813 - tsja grote bedrijven en enige vorm van goede service kennen we toch al jaren niet meer 😞
Zou blij wezen als het 'boerenverstand' weer eens in het Nederlands bedrijfsleven terugkwam...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 258 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

well heb ook even gebeld naar een van de telefoonnummers in the het forum en eidndelijk gehoord dat mijn paket waarschijnleik vandaag word verstuurd nadat het een week in customs heeft gelegen.

En je hebt gelijk wat een gestoorde mensen op de postafdeling daar werd ik behandeled door de telefoon als een paria. en op de vraag wat gaat het mij kosten aan extra kosten kreeg ik als antwoord, 17euro inklarings kosten en 19% btw over het bedrag van 75 euro en op de vraag van hoeveel is dat dan kreeg ik als antwoord meneer dat kunt u zelf wel uitrekenen daar hep ik geen tijd voor .

het is gewoonweg schandalig hoe je daar behandeled word
Bericht 259 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Goed bezig!

"&P=POSTCODEHIER" moet nog weg, anders zegt 'ie "Postcode moet leeg zijn". Wanneer je dat weghaalt en de barcode invult, dan werkt 'ie wel! 🙂

Ik heb TNT gisteren nog gemaild, benieuwd wat ik daar nog van hoor...
Bericht 260 van 1.072
laatste antwoord