annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Kan ook dat het rekenmachine defect is 😛

Ten aanzien van de invoice die op de doos zit, misschien een bril nodig ofzo. Ik weet ook niet waarom ze dan de proforma niet gebruiken.
Bericht 371 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ze vragen mij steeds om facturen voor zendingen van een leverancier waar ik op rekening koop (dus meestal nog geen overzicht voor handen) en die altijd een invoice op de doos plakt, om gek van te worden.....

trouwens, als ze niet kunnen rekenen dus zou ik ze ook al incompetent noemen 😉
Bericht 372 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Traag,ja. Incompetent durf ik niet te zeggen want ik zit er niet met mijn neus boven op.
Rekenen kunnen ze in ieder geval niet. Van 115 dollar (incl verzendkosten) maken ze 98 euro.
Bericht 373 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

& ze zijn ook nog eens traag en incompetent
Bericht 374 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

En TNT sucks. Ik vind dat ze veel teveel rekenen voor het inklaren (vanaf 12,50). Ze zijn veel duurder dan bv een UPS of een Fedex.
Bericht 375 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

USPS is the best daarna DHL:-p
Bericht 376 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

TNT kun je ook bellen met een alternatief nummer.
Het 0900 nummer kost namelijk aanzienlijk meer.
0900-nummer: 0900 0570
Alternatief nummer: 058 2333333

Geen dank;-) ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 377 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

verschilt... belangrijk is te weten wanneer eht bij de douane is aangekomen. Dat bericht van ontvangst wordt nl niet dezelfde dag verstuurd. Zo werd mijn pakket 4 januari bij de douane gebracht en kreeg ik pas 11 januari bericht.
Dan kun je uitgaan van het feit dat ze hem 30 dagen vast kunnen houden. dus voor hetzelfde geld krijg je het pas begin februari. Kan ook zijn dat het eerder is.
tip: bel even met tnt klantenservice 09000570.
Ze kunnen je een nederlands tracking nummer geven voor je pakket. die toets je in op de site en dan kun je zien wanneer het verzonden wordt. tot die tijd zal er staan dat de zending manco is.
Bericht 378 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

paar dagen, precieze tijd niet te zeggen, ik zou verwachten dat het pakje deze week nog geleverd wordt
Bericht 379 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb afgelopen zaterdag een 'bericht van ontvangst' van de douane voor een pakket uit de VS ontvangen en gelijk zondag 10 januari teruggestuurd (netjes alles ingevuld met factuur etc erbij). Heeft iemand ervaring hoe lang het nu nog kan duren voor het door de douane is?
Bericht 380 van 1.072
laatste antwoord