annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS


het is dit nummer RK478889554DE .waar kan ik dit nummer intoetsen ?  op de site van hermes lukt het helaas niet hij zegt dat ik 2 nummers moet intoetsen


Auftragsnummer/Sendungs-ID en Quittungsnummer ???


ik snap het eventjes niet meer .waar kan ik dat nummer invullen ?


 

Bericht 45 van 45
laatste antwoord
44 ANTWOORDEN 44

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Op 9 januari heeft Herpes een npakket voor mij opgepikt. Het is nu al de negende keer opnieuw "gesorteerd". Het is niet toegekomen en ik zal mijn geld moeten proberen elders te recupereren. Het is zo jammer, het gaat om zeldzame dingen. Ik vraag me wel af wat er finaal gebeurt met dingen die "verloren" zijn gegaan. Worden die zomaar vernietigd??

Bericht 21 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Op 11 januari is het door mij gekochte bij Hermes aangeboden. 

Het pakket is nu al 11 dagen op dezelfde locatie. 

Nu 01-02-2018 nog steeds het pakket niet ontvangen. 

De volgende stap wordt Ik hoef het niet meer stort het geld maar terug. 

Waarom wordt er eigenlijk nog verzonden via Hermes? 

Boycotten de aanbieders die via Hermen verzenden

Bericht 22 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Op 11 januari is het door mij gekochte bij Hermes aangeboden. 

Het pakket is nu al 11 dagen op dezelfde locatie.

Nu 01-02-2018 nog steeds het pakket niet ontvangen

De volgende stap wordt Ik hoef het niet meer stort het geld maar terug. 

Waarom wordt er eigenlijk nog verzonden via Hermes?

Boycotten de aanbieders die via Hermen verzenden

Bericht 23 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik wacht al vanaf 11 januari op een pakket verzonden met hermes, Al 11 dagen op dezelfde positie.

Waarom boycotten we de aandieders niet die via Hermes verzenden.

De volgende keer zal ik daar zeker rekening mee houden.

Bericht 24 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ook ik wacht al 2 weken op een pakket waarvan de online status niet verandert.

 

Net van de verkoper te horen gekregen, deze heeft gebeld met Hermes, mijn pakket is nu in het bezit van Mondial Relay; deze leveren helaas alleen in België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje.

 

Ik vrees dat jullie vermiste paketten ook die kant op zijn!!

Bericht 25 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Kennelijk als ik zo lees op dit forum ben ik niet de enigste met ontvangstproblemen pakket Hermes. Het is in Duitsland op 8 januari afgegeven en 16 januari gestokt, technische problemen volgens Hermens. Kennelijk vervolgonderzoek gedaan en blijkt te zijn overgedragen aan Post.nl.............tot op heden nog niets ontvangen. Gelukkig goed contact met verkoper die Hermes ook in de nek zit. Word vervolgd..........

Bericht 26 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Probleem met pakketten dat dit in Nederland wordt gedaan door DHL, PostNL, DPD, GLS en diverse onderaannemers en zzp-ers; dus worden er niet altijd barcodes gescand en als een chauffeur je buurt niet goed kent of jouw huis niet kan vinden dan gaan die pakketten retour voor een rit met een meer ervaren chauffeur.

Bericht 27 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik wacht sinds 16 januari 2018 op een pakketje uit duitsland wat met Hermes is verzonden, als ik de traceercode invul dan komt deze niet verder dan 18 januari. Verkoper in duisland aangeschreven

Bericht 28 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hier hetzelfde. Vanaf 10 januari geen status wijziging meer en nog steeds niets ontvangen.
Bericht 29 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Weet iemand misschien een tel. nummer van Hermes in Duitsland, waar iemand je normaal te woord kan staan?

Ik wacht ook sinds 11 januari op een paketje uit Duitsland.

Centraal nummer van Hermes in Duitsland gebeld. dit blijkt een "bandje" met tekst te zijn die naar het verzendnummer vraagt.

Als je dat ingeeft, krijg je steeds bij herhaling te horen, dat het goed komt met de verzending en dat het pakket binnen 1 á 2 werkdagen te verwachten is!

Ik heb al enkele keren gebeld en krijg steeds hetzelfde antwoord, echter wat niet komt is: het pakket.

Hoelang dit nog gaat duren weet ik niet en ik vrees dan ook dat ik kan "fluiten" naar de zending.

Duitse verkoper reageert wel op mails, maar weet het ook niet.

Bericht 30 van 45
laatste antwoord