annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Invoerrechten en -plichten

Beste eBay-leden,

Het thema "invoerrechten", en de bijkomende plichten, komt vaak terug hier op de prikborden. Er heersen veel vragen over het douanebeleid bij het internationaal kopen en -verkopen.

Omdat veel leden ook heel wat kennis hierover hebben, en men elkaar hiermee goed kan helpen, is er nu dit draadje om al je vragen en opmerkingen over dit thema te plaatsen.
Vertel ons over je goede en minder goede ervaringen over je internationale aankopen buiten de EU. Deel hier ook gerust je tips en knowhow over het thema invoerrechten met andere leden.

Vriendelijke groeten,
Joris
Bericht 804 van 804
laatste antwoord
803 ANTWOORDEN 803

Betreft: Invoerrechten en -plichten

Voor vragen over rekensommen is de eBay klantendienst uw aangewezen partner. Zij weten werkelijk alles over optellen.

Bericht 61 van 804
laatste antwoord

Ik wil voor mijn dochtertje wat my little pony figuurtjes kopen.

Ik kan ze uit amerika of groot-brittanie halen.

In Amerlijk betaal ik tussen de 6 euro (+13,80 verzendkosten) en 16 euro (+11,60 verzendkosten)

En in Groot-Brittanie ongeveer 25 euro (+5,79 verzendkosten)

Amerika is dus wat goedkoper maar weet niet of ik er nog kosten over moet betalen, anders kan ik ze misschien net zo goer uit Groot-Brittanie halen..

Bericht 62 van 804
laatste antwoord

Voor inklaring kunt u terecht bij de klantendienst van postnl, te vinden rechtsboven op de pagina's. Voor btw kunt u ook terecht bij de klantendienst van eBay, ook die is te vinden op elke pagina en wel rechtsbovenaan.

Bericht 63 van 804
laatste antwoord

Hallo ik heb een vraag. Ik wil wat in Amerika bestellen voor 50 dollar (incl verzenden). Het onderdeel kan in een envelop. Moet ik dan ook btw en inklaringskosten betalen? Hoe kan ik dat evenuteel voorkomen?

Bvd Hans

Bericht 64 van 804
laatste antwoord

je kan ze zelfs bellen!

Bericht 65 van 804
laatste antwoord

U kunt uw vraag richten tot de eBay.be servicedesk. Zij zijn uitermate goed ingericht tot het beantwoorden van deze en andere vragen.

Bericht 66 van 804
laatste antwoord

ah ja vergeten te zeggen ik woon in belgie

Bericht 67 van 804
laatste antwoord

Hallo,

ik wil graag wat cosmetica uit amerika bestellen. De prijs is 85 USD en verzendkosten 20USD. Welke extra kosten gaan hier dan nog bijkomen, ik heb hier namelijk,geen ervaring mee en wil me niet blauw betalen aan extra kosten.

Bericht 68 van 804
laatste antwoord

Als u met PayPal wil betalen kan dat niet, anders wel.

Bericht 69 van 804
laatste antwoord

Nee

Bericht 70 van 804
laatste antwoord