annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

traceren usps naar Nl

Ik heb een tweetal pakketen gekocht in US. Beide zijn verstuurd met USPS van de ene heb ik een tracking nummer gekregen en van de andere een ID nummer met  link om het pakket te traceren.

 

Tracking nr.

Het pakket met een trackings nummer ligt nu in chicago maar daar ligt het al sinds 2 januari 2014 en ik zie geen verandering in deze status. Het pakket is te traceren vian https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?strOrigTrackNum. 

Nu heb ik contact gehad met post.nl welke partner is van USPS. Volgens post.nl is het pakket nog niet in NL aangekomen. 

 

ID nummmer

Het andere pakket is ook via usps verstuurd maar daar heb ik geen tracking nummer van maar een ID nr. en een link waar ik deze kan traceren. Het pakket ligt in Ronkonkoma, NY. al vanaf 30.12.2013.

 

Vragen:

Wat houd Processed Through Sort Facility in en kan ik op een of andere manier zien of het pakket al in het vliegtuig is!

 

Hoe kan ik bij de andere zending (hier heb ik alleen een ID nr) zien of het pakket al verzonden is naar NL. Het paket is vezonden met usps en is te traceren met de voldende linkt http://dm.mytracking.net/globegistics/dmportalv2/externaltracking.aspx

 

bij voorbaat dank.

 

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

traceren usps naar Nl

UPAAC000000068032315
Waar is mijn pakket?😒
Bericht 1 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

Hello
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

Idereen bedankt voor de info alles is mooi binnen

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

Bedankt voor de info

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

In de gebruikersovereenkomst van PayPal. Het is mogelijk tot 45 dagen na betaling een claim te starten.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

Bedankt voor de info.

 

kan je mij vertellen waar ik de termijn van claimen paypal kan vinden!

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

traceren usps naar Nl

Voor bepaalde soorten verzendwijzen is dit de tracking die beschikbaar is.

Zodra de zending de VS verlaten heeft houdt het op. Alleen duurdere verschepingen tracken tot en met aflevering.

Door de feestdagen is de verwerking in België verlaat en laat de inklaring ook op zich wachten.

Het is dan afwachten geblazen, houdt wel de termijn voor claimen via PayPal in de gaten.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord