Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ring te klein.

Ik heb een ring besteld en maar zag te laat dat hij mij te klein is.Nu wilde ik annuleren maar zeggen ze dat ze het nummer niet kunnen vinden en dat ze mijn voorstel niet kunnen vinden maar ik krijg wel een factuur.Ook zag ik dat je pay pal moet beta...

Ik wil mogelijk een product van rond de 350 Dollar kopen, hoe hoog schatten jullie de totale kosten?

Ik wil een product van rond de 350 Dollar kopen. Nu is het zou dat ik afgesproken heb dat dit naar mijn nicht in Michigan wordt verstuurd. het is nog een twijfelgeval of ik vanuit NL naar USA ga of niet voor familiebezoek. Mijn vraag luidt: stel ik l...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 268 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Hoezo kan ebay mijn aangekocht en betaald item zomaar annuleren.

Een paar weken terug heb ik voor mijn zoontje één a- Team assault rifle target game set aangeschaft via e-bay. De verkoper bevondt zich in Amerika en heeft nadat ik het gehele bedrag (prijs porto + invoerkosten) het item netjes verzonden met één trac...

Geld terug krijgen.

Mijn dochter heeft in Amerika een Wii spel gekocht, maar die kon ze hier niet spelen. Na email contact te hebben gehad, is er afgesproken dat we het Wii spel terug zouden sturen en dat we dan ons geld zouden terug zouden krijgen. Dat is nu inmiddels ...

Heb niks ontvangen

Ik heb een jaar geleden iets gekocht op ebay, de verkoper reageerde na een tijd niet meer en ik heb het geschil gesloten omdat hij zei dat hij het zou sturen. Hij zei dat hij het zou sturen als ik het geschil zou sluiten maar nu reageert hij helemaal...

objectlocatie europa hong kong

Voorafgaand aan de aanschaf van een camera heb ik bij Canon informatie ingewonnen over de garantie als ik het product in Engeland aanschaf. Indien dit het geval is dan geeft Canon 2 jaar garantie. Daarop heb ik het artikel besteld en betaald. Bij de ...

retour sturen en geld terug krijgen

Ik heb een onderdeel voor een tv in duitsland gekocht en ook geleverd gekregen. Het geleverde onderdeel klopt met de bestelling maar blijkt achteraf niet het juiste onderdeel te zijn. Ik heb een mail gestuurt met het verzoek het onderdeel terug te st...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 125 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten

Blijft verwarrend: Ik koop regelmatig op Ebay.de. Steeds geeft mijn laptop dan aan dat ik in Duitsland handel want bij verkoop "Weltweit" geeft hij dan aan dat het "Versandfrei"" is wat alleen maar lijkt te gelden voor kopers in Duitsland. Ga je iets...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 221 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos