Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ik wil graag een object kopen maar wil zeker zijn dat ik geen lege doos koop, wordt dit vergoed?

Goedendag, ik zie een aanbod waar ik graag op in wil gaan maar wil zeker zijn dat ik geen lege doos koop. Er word vermeld dat, what you see is what you get! Mocht dit toch een lege doos zijn voor 500,- euro word dan mijn geld vergoed door eBay vanweg...

Paypal Package

Iemand, Ik heb een track nummer (track.aftership.com) van de verkoper uit China ontvangen. Deze werkt en ik zie dat mijn pakketje 12 oktober jl. is aangekomen in Nederland op een luchthaven. Het is nu 22 oktober en ik heb helaas nog niets ontvangen. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 306 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

login other eBay site

Weet iemand waarom ik niet kan inloggen op Ebay.co.uk of Ebay.com etc? Ik wil nl. gebruik maken van de optie "add to shopping basket" en daarna de verkoper om een prijsopgave vragen.

• 152 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Betaald maar niet ontvanden. Verkoper reageert niet meer

22 juli heb ik van *** (Duitse verkoper) paar artikelen besteld en betaald met PayPal. Tweede keer eigenlijk, de eerste keer goed bevallen dus. In de beschrijving stond dat ze pas in het begin van augustus verstuurd kunnen worden. Ik heb netjes gewac...

• 346 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Difficulty in paying

I have bought an item in the US and want it sending to a US address. At the time of the purchase was my default address one in the UK. The postage costs were wrong. At the 4th attempt I managed to get the address changes to, and stay changed instead ...

TracerenTransaction Id

Bij traceren verzending met knop "Track your order" kreeg ik de melding, dat mijn wachtwoord was verouderd (o.i.d.). Mijn wachtwoord toen veranderd. Maar nu krijg ik bij poging tot traceren met het nieuwe wachtwoord de mededeling dat ik nog koper, no...

Vermijd het GPS (Global Shipping Program) van eBay!!!

Ik kocht een object van behoorlijk wat eurootjes (of beter gezegd dollars) dat verzonden ging worden via het GPS programma van eBay: je betaalt dus de aankoopprijs aan de verkoper, en de verzendingskosten + import taxen aan het bedrijf Pitney Bowes d...

• 498 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

Nogmaals dit is een klacht over het Global Shipping Program van ebay. Het programma dient alleen ebay door de inkomsten. Voor de koper heeft het systeem alleen maar nadelen. Het is duurder, je krijgt geen btw bon en het verzenden duurt veel langer. O...

• 1243 Weergaven
  • 3 replies
  • 9 kudos