annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten

Blijft verwarrend: Ik koop regelmatig op Ebay.de. Steeds geeft mijn laptop dan aan dat ik in Duitsland handel want bij verkoop "Weltweit" geeft hij dan aan dat het "Versandfrei"" is wat alleen maar lijkt te gelden voor kopers in Duitsland. Ga je iets kopen waarvan je denkt dat het "Versandkostenfrei" is dan blijkt er een flink bedrag toegevoegd te worden voor verzenden. Blijkt dan dat mijn computer op "Duitsland" staat en dus "Versandkostenfrei" aangeeft. Is het gebruikelijk dat een pc of laptop automatisch aanneemt dat je in het land van de verkoper zit en dus niet automatisch jouw werkelijke verzendkosten aangeeft ? Wel verwarrend toch : je ziet "Weltweit" staan en daarbij " Versandkostenfrei" en denkt dan automatisch dat dat "Versandkostenfrei" geldt voor de hele wereld. Is daar nog meer duidelijkheid in te brengen ? Vragen voordat je bestelt of je pc of laptop op je eigen land staat? Pieter van den Berg - Rhenen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verzendkosten

Is afhankelijk waar je ineerste instantie je hebt aangemeld op ebay.
Als datgewoon bi ebay.nl is, is dit wel ergvreemd. Dan zou ik kontakt opnemen met ebay.nl voor dit probleem.
Zelf zit ik bij ebay.com , maar heb deze problemen niet
Bericht 1 van 2
laatste antwoord