annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geld terug krijgen.

Mijn dochter heeft in Amerika een Wii spel gekocht, maar die kon ze hier niet spelen. Na email contact te hebben gehad, is er afgesproken dat we het Wii spel terug zouden sturen en dat we dan ons geld zouden terug zouden krijgen. Dat is nu inmiddels 2 maanden geleden en nog steeds geen geld terug. In het begin hadden we nog wel contact via de mail, maar nu wordt er niet meer gereageerd. Wat kunnen we nu het beste doen?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Geld terug krijgen.

Hallo,

 

Ik heb een week terug schoenen gekocht. dat leek allemaal prima. Er stond ook bij de verzendkosten naar Nederland. Vandaag vroeg ik me af waarom het zo lang duurde voordat het pakketje verzonden werd. Dus heb ik de verkoper gecontact. Het bleek dat de verkoper dacht dat ik in Kentucky woonde en verzend schijnbaar helemaal niet naar Nederland toe. Ik heb de schoenen al betaald met verzendkosten. en in mijn adres staat daadwerkelijk dat ik in Nederland woon. 

 

Ik heb die persoon gevraagt of ik me geld terug mag. Daar heb ik nog geen reactie op, maar waarschijnlijk zal ik dan niet de betaalde verzendkosten terug krijgen ( 24,00 dollar) wat nog best veel is. 

 

Zal dit iemand zijn die mij gewoon probeerd te belemmeren of is diegene gewoon echt in de war? en wat kan ik doen?

 

groet, Josje

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Geld terug krijgen.

Als je niet binnen een bepaalde periode (40 dagen) een geschil aanmaakt bij Ebay, dan is het te laat. Je bent gewoon je geld kwijt.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord