Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Sorteren op prijs ??

Sinds wanneer kunnen we niet meer sorteren op prijs?? Heel vervelend. Waarom altijd al die veranderingen die het er dus duidelijk niet altijd beter op maken!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 208 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper blokkeren

Ik zou graag de aanbiedingen van een verkoper blokkeren op de lijst die ik te zijn krijg. Steeds maar weer aanbiedingen van kortingsbonnen, die recht geven op korting bij een aankoop bij hun bedrijf....Kan ik die verkoper op één of andere manier dusd...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 466 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

klopt iets niet

klopt iets niet , ik zocht een oude parfum , toen ik op een site kwam zag ik mijn parfum ... wat was ik blij , toen ik de flesjes bekeek wou ik er één kopen ... ik bekeek een paar flesjes en de prijzen b,v 1 flesje kost 3,75 maar je betaald 12euro ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 214 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Alleen resultaten uit Nederland & België

Wanneer ik voorheen naar de rubriek Gitaren & versterkers in Muziekinstrumenten ging en wereldwijd aanklikte, kreeg ik alle beschikbare advertenties. Sinds een paar weken krijg ik, ondanks dat ik wereldwijd aanklik alleen de advertenties uit Nederlan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 248 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Dag, Ik kreeg vandaag een bericht dat de wildcards in mijn zoekopdrachten met ingang van 5 november (over 3 dagen!) niet meer gaan werken. Nou ben ik sinds 2000 ebay lid en dit is mijns inziens 1 van de krachtigste mogelijkheden die er is om je speci...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 249 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Automatisch bericht

Kan iemand mij vertellen of er een instelling is waarbij ik automatisch bericht (email of sms) krijg als er iets wordt aangeboden waar ik naar zoek ?