Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

toegang

Mijne Dames/Heren, Sinds kort loop ik tegen een probleem aan. Als ik bijv. naar mijn verkochte objecten ga en ik wil via acties verder gaan, dan blijkt dit niet mogelijkTevens doet een probleem zich voor als ik bij lijsten naar volglijst ga en wil na...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 211 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zoekopdracht wordt automatisch aangepast

Sinds 3 dagen lijkt het wel of de zoekopdrachten zijn uitgebreid van "exacte woorden" naar woorden die erop lijken. Ik heb bijvoorbeeld een paar plaatsen in zoekers staan omdat ik specifieke stempels zoek, zoals Bosnik en Sorong, maar sinds 3 dagen k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

product terug gestuurd ,geen geld terug

Ik heb een koppleingset gekocht en na montage bleek dat de set eenonbalance oid heeft diverse malen de bak en de koppeling erop en eraf maar geenverbetering dus een originele sel gekocht en ja probleem over.Koppelingset terug gestuurd op aanraden ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 189 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Exclude United States in Search

Hi, I want to know if it's possible so exclude the United States from my searches since Dutch customs are very difficult when it comes to packages from the United States and I almost always end up with extra custom fees, so I'd rather exclude them. (...

waarom is de sorteer functie verweiderd

in de balk onder zoeken is nog maar soms de sorteer functie om bijvoorbeeld op prijs of relevantie te sorteren zichtbaar.meestal is deze niet te zien. wat is hier de rede van wand ik kan me niet voorstellen dat dit met verbeteringen te maken heeft.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 148 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos