Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

afbeeldingen laden niet

sinds een week laden de afbeeldingen niet meer in mijn eBay, er is alleen nog tekst. Als ik naar de duitse site ga staan er wel afbeeldingen bij de bewaarde advertenties, raar hoor. Weet iemad de oorzaak ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5124 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

optie

Hallo tis al een tijdje geleden dat ik op deze site heb gekeken maar ik keek altijd naar platen 45 toeren en dan nederlandstalig. nu kan ik bij genres niet het onderdeel nederlandstalig meer vinden en krijg dus alleen maar engelstalig of andere soort...

Ik wil dit opzeggen Hoe doe ik dat

Ik heb inpulsief de inschrijving gedaan om te kijken wat bepaalde producten kosten. Moest account maken!! Wil mij nu uitschrijven maar dat lukt op geen mogelijke manier. Graag Hulp daarbij Bvd Diana

hoe maak ik een nieuwe colectie ?

hoe maak ik een nieuwe colectie ? ik kan het niet meer vinden hoe het moet namelijkik heb al een collectie maar wil er 1 of meerdere bij maken over verschillende onderwerpen hoop dat iemand me kan helpen ????

eigen product zoeken

Goedenavond, Ik heb al enig tijd een account op ebay echter ik heb vandaag voor het eerst iets te koop gezet.Nu is dat inmiddels alweer 8 uur geleden en het valt mij op dat wanneer ik uitgelog ben ik mijn eigen product niet kan terug vinden op de sit...

"Verkopers die je volgt"

Heeft altd goed gewerkt. maar op het ogenblik komen de modellen van verkopers niet meer op de geplande moment te voorschijn.Wat kan ik daar aan doen.Met de vriendelijke groeten, Willem Janson

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 567 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

het gekochte verbergen

Hallo, Sorry voor het geselecteerde onderwerp en bord selectie, maar mijn onderwerp staat er niet bij.Mijn vraag:Ik heb het e.e.a. gekocht en dat heb ik inmiddels ontvangen.Nu wil ik dat verbergen, wat volgens de site mogelijk is, maar het komt elke ...

Xbox one en playstation 4 missen.

Ondanks dat deze consoles al een tijd uit zijn missen deze rubrieken voor zover ik kan zien. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet melden dus doe ik het maar hier. Op de engelse site bestaan deze trouwens wel.