Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Automatisch worden woorden aangepast?!?!?!?

Sinds kort worden de woorden waarop ik zoek automatisch naar iets anders aangepast nadat ik op enter druk of op zoeken klik! Hoogst en zwaar irritant omdat ik zo dus never nooit niet datgene vind wat ik zoek. En ja, via ebay.de of uk kom ik er wel. N...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 120 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

automatische zoekresulaten Duitsland in Computers

Tot een paar dagen geleden werden computers uit Duitsland automatisch weergeven in Home > Kopen > Computers > pc. Nu worden veel duurdere computer uit België weergegeven. Is het mogelijk dit terug te draaien? Ook het zoeken naar bijvoorbeeld een comp...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 289 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zoeken op ebay

Ik koop regelmatig spullen op Ebay, dus ik zoek regelmatig. Vraag: bestaat er voor Ebay een zoekassistent zoals die er voor Marktplaats is? mvg Gerrit

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 395 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

diverse pagina's

Op de een of andere manier kom ik niet op pagina 2 of een volgende pagina. Hij staat ingesteld op 50 items. Dit geld zowel voor ebay.com als ebay.nl of ebay.de. Hoe kan dat nou? Weet iemand raad?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 176 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

adult ebay

een verkoper gaf me een link naar iets op adult ebay: de link gaf me als antwoord (na 18+ agree) dat ik geen toegang had en geen autorisatie had. Kan dit of bestaat er geen adult ebay? Ik kan deze vraag ook niet kwijt bij ebay zelf alleen op dit podi...