Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Zoekfunctie mailbox

Ik heb steeds van eBay de opgegeven zoekopdrachten ontvangen in mijn mailbox.Maar de laatste weken ontvang ik geen meer. IK heb de zoekopdrachten opnieuw ingegeven, maar geen resultaat, krijg geen zoekopdrachten meer van eBay.Zijn er nog leden die da...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 547 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

jaren geleden heb ik mn Ebay account geopened in Nederland. Nu woon ik echter al jaren in Australie

years ago I opened up an Ebay account in Holland. As I dont live there anymore I would like my account to open up in the Ebay Australia page. Some how it doesnt seem to change... So if there's anyone out there who knows how to change the settings. So...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 495 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

iPad probleem

Hallo,Als ik met mijn iPad hier iets wil zoeken, en dus een zoekopdracht geef, vindt hij de pagina maar dan kan ik niets selecteren de pagina.Blokkeerde ik kan niets aanklikkenMvg,Eric

Verkochte items

Waarom kan je niet meer terug kijken wat er van een bepaald item is verkocht en de prijs was, was altijd handig maar nu niet meer te vinden.

Zoekfunctionaliteit werkt niet goed

Hoi Als ik op EBay.nl zoek naar 'ventil shims', dan krijg ik 3.201 resultaten waarbij in heel veel items de omschrijving 'Ventil Einstellplättchen' voorkomt. Maar als ik zoek op 'Ventil Einstellplättchen', dan krijg ik 0 resultaten. Het lijkt er op d...