annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klopt iets niet

klopt iets niet , ik zocht een oude parfum , toen ik op een site kwam zag ik mijn parfum ... wat was ik blij , toen ik de flesjes bekeek wou ik er één kopen ... ik bekeek een paar flesjes en de prijzen b,v 1 flesje kost 3,75 maar je betaald 12euro verzend kosten ,, ik dacht wat belachelijk ... ik keek verder een paar flesjes met de prijzen ... ik melde me aan bij ebay .... opeens krijg ik berichten dat ik 4 flesjes parfum moet betalen ???? dit klopt niet ... wat een onzin ... ik kijk al uren of ik kan annuleren vind niks ..... ik betaal mijn 1 flesje bij ophalen dat heb ik aangegeven ... waar ik mijn 1 bestelde flesje parfum moet ophalen weet ik ook niet?     jullie mogen alles van mij annueleren   mijn hele naam op ebay weghalen    want van dit zooitje hou ik niet van ,,, en ik ben niks schuldig .... anders maak ik hier werk van

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

klopt iets niet

Als ik u goed begrijp hebt u een veiling gewonnen of iets gekocht op Ebay. Daarmee bent u een overeenkomst aangegaan met een tegenpartij. U kunt niet annuleren. Wel kunt u aan de verkoper heel vriendelijk vragen of hij de verkoop ongedaan wil maken. Wil de verkoper daar geen gehoor aan geven dan bent u verplicht om te betalen. In de door Ebay gestuurde rekening staat alle informatie, ook het eventuele afhaaladres. 

 

Als u niet betaalt, zal de verkoper er mogelijk een geschil openen bij Ebay.

 

Omdat u een koper bent, zult u er waarschijnlijk weinig hinder van ondervinden.... 

 

 

 

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

klopt iets niet

lezen is moeilijk en schrijven soms ook.

Als U het over " jullie" heeft, wie bedoelt U dan? De lezers van het forum kunnen weinig aan Uw probleem doen. Meldt U bij de Ebay-Helpdesk, die hebben vast een kant-en-klaar antwoord.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord