annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veel te hoge verzendkosten buitenland

joop-1961
Community-lid

Waarom is het zo dat er in het buitenland vaak veel te veel aan porto wordt berekend en ze er nog mee wegkomen ook.
Ok, een envelop kost ook geld, maar een verknipte pizzadoos kost geen 10 euro.
En opslag voor verpakkingsmateriaal doorberekenen is wel het gekste dat ik de laatste tijd te horen heb gekregen.
Hoe kunnen we eBay zelf hier iets tegen laten doen..?

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Betreft: veel te hoge verzendkosten buitenland

abeldoorn
Community-lid

.

-- Bewerkt door abeldoorn op 22 Jan 2011 18:11 CET
Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Betreft: veel te hoge verzendkosten buitenland

joop-1961
Community-lid

Opvallend dat de handelaren het nodig vinden zich te verdedigen.

Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Betreft: veel te hoge verzendkosten buitenland

stephanthecollector
Community-lid

Niets! doordat u betaald heeft bent u akkoord gegaan met de verzendkosten, het enige wat u kunt doen is de verkoper hier op aanspreken en vragen om terugbetaling van het teveel betaalde, een beetje verkoper zou dit automatisch al doen1



gaat de verkoper hier niet op in dan rest u niets anders dan dit weer te geven in de feedback richting verkoper!

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Betreft: veel te hoge verzendkosten buitenland

Als vraagprijs + verzending nog goedkoper uitkomen dan aankoop in winkel heb ik daar geen problemen mee.


De verkoper heeft iets meer winst op zijn product door de verzending op te drijven en de koper heeft een koopje gedaan, daar hij in de reguliere winkel een veelvoud zou betaald hebben.

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Betreft: veel te hoge verzendkosten buitenland

bellica27
Community-lid

Als ik de verzendkosten te hoog vind of niet reeel dan kijk ik altijd wel even naar het pakje als het aankomt. Zit er dan een groot verschil tussen daadwerkelijke en gerekende kosten, dan is mijn rating max een 3 voor verzendkosten. Is het keurig en met zorg verpakt, 3, beetje redelijk 2, en ook dat nog eens belabberd een 1



Als de rating van een verkoper onder de 4.6 uitkomt, zit hij zij in de gevarenzone, en krijg je verkoop restricties. Dus ebay heeft hier wel degelijk een systeem voor, ze moeten alleen Nederlanders nog leren om als alles ok is standaard een 5 te geven, ipv een 3 of een 4. Eigenlijk geef je met een 4 al aan dat je het niet goed genoeg vind, en bij allemaal 4en en 5en sta je op 4,5 gemiddeld, dus heb je als verkoper een probleem.



Bericht 15 van 15
laatste antwoord