Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

bezorging brievenbuspost post.nl

Ligt het nu aan mij of wordt het steeds erger met de bezorging in NL, kon je er in het verleden op rekenen dat als je op maandagochtend een brief e.d op de bus deed dan was het de volgende dag daar waar het zijn moest. Nu komt het steeds vaker voor d...

veel te hoge verzendkosten buitenland

Waarom is het zo dat er in het buitenland vaak veel te veel aan porto wordt berekend en ze er nog mee wegkomen ook.Ok, een envelop kost ook geld, maar een verknipte pizzadoos kost geen 10 euro.En opslag voor verpakkingsmateriaal doorberekenen is wel ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1435 Weergaven
  • 14 replies
  • 0 kudos

Slecht reagerende verkoper - verzending china

Hoi! Ben pas los gegaan voor wat jassen in China, helaas krijg ik na de betaling van de verkoper geen reactie meer en ik ben niet de enige kon ik uit de feedback opmaken. Binnen enkele dagen is hij van 100% naar 95.6% gegaan. Had toch ruim 500 verkop...

verzendkosten uit Japan

Ik heb belangstelling voor een camera + wat camera onderdelen uit Japan. De verkoper zegt dat hij de verzendkosten combineert. Voor een pakket van ca 7 kg vraagt de verkoper 110 euro aan verzendkosten.De totale waarde van het pakket is ca. 1000 euro....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 719 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Wacht al ruim een maand op pakketje uit Noord-Ierland

Ben nog maar 2 maanden actief op Ebay, dus alles is een beetje nieuw voor mij. Ik wacht nu al ruim een maand op 2 pakketjes van 1 dezelfde verkoper uit Noord-Ierland. Volgens hem liggen deze pakketjes bij de Nederlandse Douane, is dit plausibel? En w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 103 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Verzending via port betaald envelop

hallo,eergisteren kreeg ik een bestelling binnen van een ebay verkoper.De verkoper had de bestelling verzonden in een envelop van een groot bekend bedrijf waarop stond 'port betaald'. De verkoper had dus geen porto betaald maar ik heb die wel moeten ...

Pakketten uit Duitsland naar Nederlandse postbus

Hallo allemaal, Ik heb een aantal artikelen (6 stuks) gekocht via de Duitse Ebay. Deze 6 artikelen zijn allen afkomstig van een andere particuliere verkoper (in totaal dus 6 verkopers). De pakketten heb ik laten verzenden naar mijn postbus, die ik hu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 279 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Moet ik een claim gaan indienen m.b.v. Paypal?

Op 8 juli heb ik een veiling gewonnen d.m.v. een herkansingsaanbod. De winner van de veiling zag af van de koop, volgens de verkoper. De verkoper heeft de laatste 3 bieders (inclusief mij) een herkansingsaanbod gedaan en ik was de eerste die gelijk h...

Verzendprijs veranderen

Hallo allemaal, Ik ben akkoord gegaan met een bepaald bedrag aan verzendkosten, maar de verkoper komt erachter dat het duurder is. Mag hij dit bedrag dan wijzigen? In principe mag dit helemaal niet toch.?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 69 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

automatische verzendkosten laten berekenen

Hallo, Ik zit sinds pas op ebay en ik heb een ebay winkel geopend voor een motorfietszaak om spullen te verkopen. Nu zet ik in de omschrijving van mij advertentie's die internationaal staan via ebay.com dat er voor de verzendkosten contact op moet wo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1142 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Grote pakketten naar buitenland als particulier

Hallo mensen. Ik ben al enige tijd bezig via ebay met het verkopen van gitaren. Veel van deze gaan naar het buitenland. Nu liep ik bij verzending van de laatste tegen een probleem aan: het pakket was langer dan een meter, derhalve wil postnl het pakk...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2374 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pakket retour sturen

Ik heb een pakket terug gestuurd met traceercode en heb het pakket gevolgd en de verkoper heeft het pakket ontvangen en een handtekening gezet. Alleen weigert de verkoper mij nu het aangekochte bedrag terug te betalen. Ik heb via Pay Pal een verzoek ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 241 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Bestelling vanuit U.S nog steeds niet binnen!! help a.u.b

Hallo,Ik ben nieuw op e-bay, en heb op 02-05-2012 een betaling overgemaakt voor een object, en heb nog steeds niets ontvangen!!De verkoper zei dat hij het pakketje 2 weken geleden al verstuurd zou hebben, maar ik heb nog niets binnen !!!Hoe kan dit?Z...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 62 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos