Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Wie bezorgt mijn pakket?

Ik heb op 9 juli een bestelling geplaatst en betaald.De verzending zou ik binnen 5 werkdagen krijgen, alleen is dat nu al een stuk later?weten jullie mischien wanneer dit pakket verzonden zal worden? en door wie het verzonden wordt?mvg,Redouan Mansou...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 286 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Aangetekend pakketje uit Thailand niet ontvangen

Beging deze maand is er een pakketje verzonden vanuit Thailand. Ik heb netjes een track en trace nummer gekregen van de verkoper en ben op zoek gegaan. Uiteindelijk kwam ik in Duitsland terecht bij DHL.Daaruit bleek dat het pakketje op 13 mei in Nede...

• 288 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Gekochte voorwerp uit China

Dag allemaal, Ik heb laatst een item gekocht, die uit Japan verzonden moest worden. De verkoper had mij gemaild om door te geven dat het product is verzonden. Allemaal prima, ik kreeg een trackingcode van de verkoper. En het contact verliep gladjes. ...

Verzendkosten voor iedere advertentie opnieuw instellen?

Hallo allen, Ik vroeg me af: Als ik 30 advertenties wil plaatsen, moet ik dan 30 keer aangeven wat voor alle verschillende werelddelen de tarieven zijn? Graag zou ik dit willen aangeven in mijn instellingen, zodat dit standaard ingevuld staat bij ied...

• 137 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verzendkosten

Goede dag Ebayers, Ik vraag mezelf iets af over verzendkosten, misschien kan iemand me helpen op dit forum. Wanneer ik op mijn advertentie op verzending en betalingen klikt kan ik op land wijzigen klikken.Dan zie ik dat een land in Amerika dezelfde v...

• 98 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkpoer vraagt na aankoop om extra verzendkosten.

Hallo! \ik heb zojuist een aankoop gedaan in Engeland en het wordt naar een engels adres gestuurd. Echter nu heeft de verkoper het pakje op de post gedaan en vraagt mij nu extra geld omdat het duurder bleek te zijn. Het gaat maar om 0,80 cent, maar t...

• 116 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoe te handelen met geschil van object die niet is aangekomen

Hallo, Ik zag zojuist dat een koper op ebay.de een geschil heeft gestart over een object die niet is aangekomen. Ik heb het bject op 4 April smane met nog 3 andere zendingen verstuurd op een Duits postkantoor. Maar nu krijg ik een mail dat het niet i...

• 135 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Wie kan mij helpen?? betreft zending van USPS

Hoi allemaal,Ik heb een paar weken geleden laarzen gekocht via ebay.Ik had de verkoper een mail gestuurd omdat het zo lang duurde. Kreeg ik later van hem een mail dat ik het pakketje kan volgen met een tracking nummer, maar dat nummer had ik dus nooi...

Briefpost stuk?

Geachte leden, Ik heb hierbij een vraag. Een aantal dagen geleden heb ik een cover verkocht en via het tnt verzendkantoor met de post meegezonden als briefpost. Deze post moest naar Belgie toe. De cover had ik gewikkeld in een luchtbel kussen en nu h...

• 2706 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

niet ontvangen object en kopersbescherming

I heb een object verkocht naar canada. Nu heeft de koper een geschil geopend wegens niet ontvangen object. Ik bied gratis verzending aan met normale post en er staat in de advertentie dat dit voor risico van de koper is. nu geeft paypal z'n geld teru...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 167 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

PostNL verhoogd WEER te prijzen....Pfff!

Het is toch te belachelijk dat PostNL weer haar prijzen heeft verhoogd. Ik kan het bijna niet meer handelen, ik moet wel genoodzaakt zijn om verzendkosten te gaan berekenen. Wat vinden jullie als verkopers hiervan, dit rijst toch de pan uit! In Duits...

Verzending limiet

Beste, Ik had een vraagje zit er een limiet aan je verzendkosten vanwat je mag vragen? Want ik heb op een item geboden waar 140 dollar verzendkosten aan zit.