Hallo Ebay leden.
Ik zit namelijk met een probleem die gaat als volgt.
Ik heb een stickerset voor een model auto gekocht bij een verkoper in Frankrijk.
De deal en betaling is goed verlopen via paypal echter ik heb de sticker set niet ontvangen.
Na 10 dagen heb ik de verkoper gemaild waarbij hij mij een track een trace gaf, echter zijn track en trace nummer gaf de status (Tentative de distribution infructueuse) niet kunnen verzenden aan.
Ik heb de verkoper daarna gemaild en hij gaf mij aan dat hij een terugvordering heeft gevraagd bij het postbedrijf waar hij de stickerset heeft gepost.
Toch heb ik het idee dat het hem niet zoveel kan interesseren hoe het ver gaat want hij antwoord sporadisch op mijn vragen omtrent de verzending.
Ik heb hem gemaild dat ik eventueel via paypal desnoods het geldbedrag terug ga vragen omdat ik niks heb ontvangen.
Nu heeft hij op paypal de status van het object als verzonden gemarkeerd.
Zelf ben ik nog niet zo goed met ebay en kom ik net om de hoek kijken vandaar deze vragen.
-Kan ik alsnog mijn geldbedrag terug vragen via paypal?
-Hebben jullie enig ervaring die jullie willen delen hoe te handen in deze situatie?
Ik denk niet dat dit ooit nog goedkomt. verkoper is wel een powerseller met 100% feedback echter als zijn postbedrijf niet meewerkt zegt dat niet zoveel lijkt mij.
Groet,
Fw16Senna