op 23-07-2013 18:30
Hey,
Onervaren gloednieuwe ebay gebruiker hier die even kop noch staart weet van hoe het zit met verzendingen. =/
Ik ben vaak overdag niet thuis, buren ook niet, en liet daarom in het verleden pakket bestellingen afleveren bij Kiala punten en/of het postkantoor.
Hoe gaat dat in z'n werk hier bij ebay?
Ik had begrepen dat aflevering bij een Kiala punt alleen mogelijk is voor bestellingen vanuit Nederland en België, en dan ook alleen als de verkoper dit zelf aangeeft. Klopt dit?
En hoe zit dat met aflevering bij het postkantoor? Weet iemand wat daar de nodige stappen voor zijn, en is dit eigenlijk wel een optie bij internationale bestellingen?
Groetjes en alvast bedankt,
WordsUntold
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-07-2013 08:39
Precies op die agentschappen kunt u met het afhaalbericht uw pakket ophalen. Dit is voor PostNL standaard procedure als men u bij de eerste bestelling niet thuis treft. In andere gevallen kunt u via internet aangeven of men een tweede bestelling moet doen of dat u het zelf ophaalt bij een afhaalpunt. Dit alles van te voren regelen behoort tot de onmogelijkheden.
op 23-07-2013 20:49
Zoals u wellicht weet bestaat het postkantoor niet meer, u kunt daar dus niets laten afleveren.
Als u niet thuis bent krijgt u meestal een afhaalbericht of de mogelijkheid dat zelf via internet te bepalen.
23-07-2013 21:16 - bewerkt 23-07-2013 21:17
Ik snap niet helemaal wat u bedoelt met dat het postkantoor niet meer bestaat.
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, met postkantoor bedoelde ik meer het PostNL kantoor, zoals die in sommige winkels zitten, waar men ook paketten kan verzenden.
op 24-07-2013 08:39
Precies op die agentschappen kunt u met het afhaalbericht uw pakket ophalen. Dit is voor PostNL standaard procedure als men u bij de eerste bestelling niet thuis treft. In andere gevallen kunt u via internet aangeven of men een tweede bestelling moet doen of dat u het zelf ophaalt bij een afhaalpunt. Dit alles van te voren regelen behoort tot de onmogelijkheden.