Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pakket geopend horloge gestolen

Goedemorgen, ik heb een horloge met standaard verkocht aan iemand in Italie. Pakket is aangetekend/verzekerd verstuurd en vandaag aangekomen bij de koper in Italie, krijg net een mailtje van de koper dat het pakket beschadigt was en dat wel de standa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 127 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

USPS VRAAG

Hallo Allemaal, Laatst iets gekocht op Ebay in de US. Het is verstuurd met USPS. Heb keurig een trackingcode gekregen. In het begin steeds een update, kon goed zien waar mijn bestelling was. Nu zie ik al 10 dagen mijn bestelling stil staan. Wie heeft...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 61 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

PostNL afgeleverd pakket met T&T niet aangekomen & CN23

28-02-2012 pakket van 5kg. verstuurd met PostNL naar USA. Op zo'n pakket zit Track&Trace + Aangetekend, is dus te volgen en het kan niet fout gaan...Koper is ongeduldig dus ik controleer T&T en nu blijkt pakket al op 14 Maart afgeleverd maar koper he...

Klantgegevens printen voor verzending.

Goedemorgen, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om je klantgegevens te exporteren naar bijvoorbeeld Excel en daarna te importeren in bijvoorbeeld GLS Label Lite. Dit zou een hoop tikwerk schelen. Iemand? Alvast bedankt.

verzend status

ik heb iets besteld en bij mijn status staat dat er betaald is... de verkoper zegt dat het pakketje al verstuurd is maar bij de status staat dat dit nog niet verzonden is ... kan zoiets kloppen of is mijn 1e Ebay aankoop gelijk een oplichter ??

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 218 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Pakket verzenden VS.

Hallo, Ik heb zojuist een fiets-frame verkocht naar de vs. maar nu moet ik hem nog verzenden.. De afmetingen van het pakket zijn 100*60*25 cm. Net te groot om het dus gewoon via het postkantoor verzenden. Wie heeft hier ervaring mee of een tip om hem...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 135 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Voor alle verzendkosten contact opnemen...

Ik woon in Portugal en wil één en ander verkopen. Uiteraard is binnen portugal verzenden goedkoper dan daarbuiten, maar ik kan dit niet invullen. Het is of alleen binnen nederland of internationaal (en dus ook binnen portugal), wat natuurlijk duurder...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 222 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

royal mail

Ik heb onlangs een ipod op ebay gekocht en deze moet vanuit UK naar nederland verzonden worden. De verkoper heeft het pakketje netjes op de post gedaan (5-11) en mij een track and trace-code overhandigd. Nu geeft deze t&t-code aan dat het pakketje is...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 17745 Weergaven
  • 14 replies
  • 2 kudos

pakket van 30kg verzenden naar china

Ik moet een pakket van 30 kg terugsturen naar de verkoper in China. Dit moet met tracking nummer en met ontvangstbevestiging. Ik heb al bij tnt gekeken maar daar staat bij aangetekende pakketten alleen tot 20 kg vermeld en dat is dan ongeveer 100 eur...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6891 Weergaven
  • 29 replies
  • 0 kudos

verzenden

hallo,ik heb net een singeltje verkocht maar zie nu in de mail van Ebay twee verschillende "verzend adressen van de koper" heeft iemand een idee welke ik moet hebben?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 94 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Alleen Nederlandse prijs word getoond.

Als mensen uit Engeland mijn producten bekijken zien ze alleen de Nederlandse verzendprijs maar ik heb aangegeven dat voor Europa een andere prijs is dan de Nederlandse. -- Bewerkt door juuldeman op 19 Aug 2011 15:26 CEST

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 140 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten bij internationaal versturen vanuit NL

Hoe -cq via welke transporteur- kan ik een pakje wereldwijd versturen tegen acceptabele verzendkosten?Als ik de tarieven van de standaard vervoerders zoals TNT, DPD, DHL, UPS enz. bekijk dan zie ik voor luchtpost alleen maar heel dure opties waarbij ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2372 Weergaven
  • 12 replies
  • 0 kudos

Product verdwenen uit aankopen-lijst en niet meer traceerbaar.

Op 3 juli 2011 heb ik via Ebay een iPod touch 32GB 4th generation gekocht. Ik heb deze gewoon betaald via PayPal en er was geen sprake van problemen. Ik heb ook een gewoon de bevestigingsmail ontvangen met de traceercode, aankoopgegevens etc. Nu een ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 143 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

koper zegt,dat pakketje nooit is aangekomen

Ik heb onlangs een tasje verkocht voor slechts 0,90 cent.Maar,omdat ik niet zeker wist,of het door de brievenbus zou passen, waren de verzendkosten 6,95. Vorige week maandag is het tasje opgestuurd,en nu beweert de koper,dat ik het tasje nooit heb op...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 122 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos