Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verzending Wereldwijd instellen

Ik ben pas begonnen op Ebay maar nu kom ik ergens niet uit Ik heb wat aangeboden maar nu staat er Wordt verzonden naar: Nederland. maar dit moet zijn wereldwijd. Waar kan ik dat instellen. Gr

De verkoper per object verzendkosten betalen?

Ik koop een aantal producten bij een verkoper , en deze zegt opeens dat hij niet combineerd verzend. Waarom ? totaal zijn de kosten 70dollar terwijl de items bij elkaar maar 6 euro kost als ik dan 20 dollar verzend kosten moet betalen oke , Meer dan ...

Vraagje over verzend adres

Goeiedag, Mijn vraag luidt als volgt : Ik koop meestal biedingen van het buitenland is het dan handiger als ik mijn verzendadres op engelse wijze erbij zet ? Of maakt het in principe niet zoveel uit ?

Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

Hallo, ik zit met een probleem..Ik heb op 27 februari een object gewonnen van een duitse ebay verkoper. Op woensdag 2 maart heeft de verkoper via overschrijving de betaling ontvangen..En heeft het donderdag/vrijdag 3 of 4 maart erop verstuurd..Nu heb...

Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

Een pakket uit Duitsland was op 11/01/2011 aangeboden bij DHL Duitsland en 14/01/2011 al in Nederland volgens het DHL Track&Trace systeem.Na enkele dagen nog niets ontvangen en dus maar met DHL gebeld, die ons door verwees naar Selektvracht: het pakk...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1303 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Nieuwe tarieven TNT

Nou de nieuwe tarieven voor 2011 zijn bekend het is er niet goedkoper op geworden laat staan beter. verzond ik voorheen nog een pakket tot 500 gram naar de UK voor 6,16. TNT heeft de 500 gram eraf gehaald en veranderd in een pakket tot 2 kg voor een ...

De verkoper per object verzendkosten betalen?

Hallo, Ik heb afgelopen weekend mijn eerste objecten gekocht in Hongkong. Nu heb ik meerdere items gekocht maar moet voor iedere object verzendkosten betalen? Is het mogelijk dat ze dit in 1 pakket kunnen opsturen naar Nederland? Scheelt namelijk een...

Wachtend op me pakketje.

Ik heb 20 december heb ik dit artikel gekocht en wacht er nog steeds ophttp://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190481143638&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_3877wt_905 hij heeft aangegeven dat hij hem verzonden is maar wat is dan het probleem pr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Staking TNT

Ik ben redelijk nieuw op E-bay en ik weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb 6 objecten verzonden met standaard post op de 23e maar 2 zijn nog steeds niet bezorgd. De koperes klagen over de vertraging en ik weet niet of het met de TNT s...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3039 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Verzenden naar Spanje

Even een waarschuwing voor diegenen die ook naar Spanje verzenden. Sinds kort zijn er problemen die bestaan uit o.a.: - aflevering van de verpakking zonder artikel - verzending duurt 4 weken - verzendingen komen niet aan Dit was tot voor kort heel an...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 159 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

USPS pakketje via Frankrijk

Ik heb een horloge besteld in Amerika en nu lees ik via track en trace dat hij Frankrijk staat. Is dit normaal, heeft iemand hier ervaring mee. Dit is de track en trace Shipment Activity Location Date & Time-------------------------------------------...

Auteurs met de meeste kudos