annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Product verdwenen uit aankopen-lijst en niet meer traceerbaar.

Op 3 juli 2011 heb ik via Ebay een iPod touch 32GB 4th generation gekocht. Ik heb deze gewoon betaald via PayPal en er was geen sprake van problemen. Ik heb ook een gewoon de bevestigingsmail ontvangen met de traceercode, aankoopgegevens etc.

Nu een week later krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik het pakket wil traceren met behulp van de bevestigingsmail. Tot mijn grote schrik is het product ook verdwenen in de aankopen-lijst van mijn Ebay.

Heeft iemand een idee of dit kan? Of dat ik voor de gek ben gehouden? Of ik actie moet ondernemen?

Groeten,

Dhr. van Meijl

-- Bewerkt door j-ris op 11 Jul 2011 13:41 CEST
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

U hoeft alleen in actie te komen als u uw geld terug wil, anders niet.

Ik heb trouwens nog nooit gehoord van een succesvolle iPod transactie op eBay.

Maar wat niet is kan nog komen.

Ga nu eerst naar PayPal en start daar de claim voor niet-ontvangen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

waarschijnlijk heb je niet een echte ipod gekocht maar of een chinese nepperd of je hebt helemaal niks gekocht. In ieder geval heeft ebay de veiling beindigd (doen ze alleen als het bijv fake blijkt te zijn) en dan verwijderen ze alle gegevens. Als de bliksem bij pay-pal claimen wegensniet ontvangen (gelijk opwaarderen ook). Als de oplichter een beetje slim was heeft ie zijn account al geleegd en kan er geen geld meer worden gehaald en krijg je niks.

Helaas bent u nummer ontzettend zoveel die denk dat wat van ver komt goedkoop is, maar achteraf toch weer duurkoop bleek te zijn.....

(weat had je gedaan als de ipod defect aan was gekomen bijv.)

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ik zie dat eBay deze schandvlek weer vakkundig heeft weggepoetst: geen iPod te bekennen:

http://cgi6.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewBidItems&userid=j-ris&completed=1&all=1&rows=50&sort=12&_rdc=1

Er vanuitgaande dat topicstarter met dit account zijn aanschaf heeft gedaan. Wat doet eBay dat toch goed, fraudesporen uitwissen. Bij eBay schijnt de zon elke dag.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord