annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper zegt,dat pakketje nooit is aangekomen

anjab7302
Community-lid

Ik heb onlangs een tasje verkocht voor slechts 0,90 cent.Maar,omdat ik niet zeker wist,of het door de brievenbus zou passen, waren de verzendkosten 6,95.


Vorige week maandag is het tasje opgestuurd,en nu beweert de koper,dat ik het tasje nooit heb opgestuurd en zelfs gezegd heb,dat het nooit betaald is.


Nee dus. Ik heb wel gevraagd,of ze t vergeten was,en ze zou het nakijken.Waarop ik mijn bankrekening ben gaan nakijken,toen gevonden had, dat haar betaling er op stond en dat ik zo spoedig mogelijk het tasje zou verzenden.


Ik heb het dus vorige week maandag verstuurd,maar,volgens haar is het nooit aangekomen en ,als beloning voor mijn posivtieve feedback kreeg ik, in plaats van de vraag,wat zij er niet van begreep(namelijk,dat het tasje nog niet gearriveerd was) een dikke negatieve met zoooon commentaar!


Nou ja, ik voel me knap lullig!


En,als ik eerlijk ben, wil ik met haar geen zaken meer doen...


Ik wil wel graag plezier beleven aan het kopen en verkopen op Ebay,maar soms.....

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

koper zegt,dat pakketje nooit is aangekomen

abeldoorn
Community-lid

als je het voor 6,95 verstuurd hebt is dat neem ik aan als pakket. Die heeft een track-trace nummer en kan je dqn toch on-line volgen.Kan je zo zien of de koper hem gekregen heeft oif niet. Kan zijn dat ze geen afhaal berichtje heeft gekregen en hij nog op het postkantoor ligt te wachten. Kijk dat eerst on-line even na (www.tracktrace.nl).  Als dat inderdaad zo is, mail haar dat dan en stuur via ebay een verzoek tot intrekking van de feedback.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

koper zegt,dat pakketje nooit is aangekomen

hier vind je meer info over hoe je om kan gaan om problemen met feedback op te lossen:


http://pages.ebay.nl/help/feedback/feedback-disputes.html

met vriendelijke groet,

je.bois.mon.cafe.ici

Bericht 3 van 3
laatste antwoord