annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slecht reagerende verkoper - verzending china

Hoi!

Ben pas los gegaan voor wat jassen in China, helaas krijg ik na de betaling van de verkoper geen reactie meer en ik ben niet de enige kon ik uit de feedback opmaken. Binnen enkele dagen is hij van 100% naar 95.6% gegaan. Had toch ruim 500 verkopen dus met die 100% zat het goed denk je dan.

Eind september is het verzonden. Dit zou de track & trace code moeten zijn 2012100102094547** (** heb ik even veranderd. Zijn ook cijfers) maar de naam van het bedrijf is totaal onbekend. En heb het al talloze keren gevraagd maar geen reactie.

Weet iemand van welk bedrijf dit zou kunnen zijn? Misschien kom ik er zo nog achter voordat ik begin met een claim bij paypal.

Alvast bedankt 🙂

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

good lucky! :^O

kzou maar een claim indienen!

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ja idd, gelijk een paypal claim indienen als je er niks meer van hoord,het is straks al eind oktober en het gebeurd wel vaker dat iemand ineens een heleboel verkoopt en dan van iedereen geld ontvangt,niks opstuurd en met de noorderzon vertrekt,,

ik zou wel eens willen weten wat er met zo'n verkoper gebeurd als paypal alles aan iedereen moet terug betalen?

en hoe zit het bv met paypal als een verkoper komt te overlijden?

paypal vergoeding is mooi maar ik me niet voorstellen dat paypal er altijd wat aan over houd,

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

je hoeft met PP echt geen medelijden te hebben hoor, dat wat ze ergens zouden verliezen plukken ze wel weer weg bij de goedwillenden (de overgrote meerderheid)

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

PayPal is de winstmaker van eBay.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord