annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

Ligt het nu aan mij of wordt het steeds erger met de bezorging in NL, kon je er in het verleden op rekenen dat als je op maandagochtend een brief e.d op de bus deed dan was het de volgende dag daar waar het zijn moest.



Nu komt het steeds vaker voor dat als je op maandag iets post het er woensdag nog niet is, afgelopen  Maandag zijn er drie brievenbuszendingen voor mij verstuurd en u raad het al tot op heden niets ontvangen!



Zelfs mijn normale wekelijkse post zoals mijn abonnement op een T.V Gids die normaal altijd op dinsdag wordt bezorgd is er nog niet, ik begin me toch echt af te vragen of ze bij post.nl wel weten waar ze mee bezig zijn, sinds de echte postbodes zijn weg bezuinigd is het een totale chaos! en dan heb ik het nog niet eens over de pakketten!

Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

bezorging brievenbuspost post.nl

Ik kan het jammer genoeg alleen maar bevestigen.... Tarieven omhoog, bezorg zekerheid / service omlaag!

Bericht 2 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Bezorging steeds slechter? Nee, integendeel, ik ervaar de bezorging als zeer betrouwbaar en degelijk, met andere woorden, je kan er op bouwen en je kunt er van op aan. Zo ongeveer.

Bericht 3 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

Vandaag een antwoord gehad van post.nl op mijn klacht:



Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u post steeds later ontvangt. Mijn excuses hiervoor, ik begrijp dat u dit vervelend vindt.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is geweest, uw post betreft namelijk een standaardzending. Deze zendingen worden niet geregistreerd. Wij bezorgen vrijwel alle poststukken die voor de buslichting gepost zijn, de volgende werkdag. Verder bewaken we de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend via een onafhankelijk onderzoeksbureau. Uit metingen blijkt dat 91,5% van de post daadwerkelijk de volgende werkdag bezorgd wordt.

Ik heb inmiddels wel uw klacht geregistreerd zodat wij hierop kunnen rapporteren, maar u ontvangt geen verdere reactie. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.




Tja dat antwoord had ik natuurlijk kunnen verwachten maar intussen nog steeds niets ontvangen

Bericht 4 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

Ook al heb je wel T&T, dan nog krijg je altijd hetzelfde antwoord dat ze het niet weten. Waar betaal je dan voor? Soms geeft T&T aan dat het is bezorgd, twee dagen later komt de pakketbode aankakken... Of andersom, staat er bezorgdatum onbekend terwijl het twee weken ervoor al was bezorgd... Een zooitje is het!


Ik heb er eens een discussie met PP over gehad. Moest ik ineens verzendbewijzen overleggen. Sorry meneer maar de T&T code zegt dat het nog niet is bezorgd... Dat de koper ondertussen feedback heeft gegeven, die was blij met het aangekochte, maakt dus niets uit. Waarom zou een koper zeggen dat ie blij is als deze het niet heeft ontvangen? Ach zo kunnen we wel doorgaan met drammen maar er gebeurt toch niets mee. Waar is die nieuwe mod. eigenlijk? Wellicht ook al verdwaald in het netwerk van willekeurige en kromme regeltjes....

Bericht 5 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Ik heb nog nooit een discussie met PayPal gehad, die zijn altijd heel duidelijk. Alleen verkopers betalen de rekening hoewel je als koper natuurlijk niet de optie omrekenen moet laten staan want dan betaal je 1,5% teveel.

Bericht 6 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

En als jij dubbel wilt vangen met *1 de winst op de artikel en *2 verwerkingskosten, dan mag dat niet. Wat eBay en PP doen is eigenlijk hetzelfde


Bericht 7 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

van de inmiddels 5 "vermiste" zendingen is er na 4 dagen 1 aangekomen de rest? geen idee waar die zijn!

Bericht 8 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Ik heb nu ook een te lang onderweg zijnde zending. Ik moet er opeens aan denken, het is de steelmaand bij prutsnl, december, wanneer er nog meer losse krachten worden ingehuurd dan ze normaal al doen.

Bericht 9 van 20
laatste antwoord

bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

het is me opgevallen dat het vooral de laatste maand erger is geworden, voorheen had ik de post altijd netjes op tijd!



ook de tracking gegevens worden trouwens niet of nauwelijks nog bijgehouden (binnenlands)

Bericht 10 van 20
laatste antwoord